420 job matcher din søgning 420 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 420 resultater.
Staff FinderRegnskabsassistent søges til BaseCamp Student Kbh City

Staff Finder søger for BaseCamp Student (Scandinavia)

Har du talent for tal og sætter du en ære i at påtage dig ansvar? Kunne du tænke dig at arbejde inden for ejendomsområdet i en veletableret international vækstvirksomhed, beliggende tæt på Kongens Nytorv – så er du måske vores nye regnskabsassistent. Du bliver en del af et team der i dag består af 12 dygtige kolleger, hvor du i det daglige vil referere til økonomichefen.

Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i en international virksomhed, med aktiviteter i Danmark og Sverige og forventer at opføre studieboliger i Norge og Finland i løbet af kort tid. Du vil blive en del af en dynamisk, vækstorienteret virksomhed og vil komme til at arbejde i et team bestående af søde og engagerede kollegaer.

Dansk SygeplejerådProjektleder til digital transformation i Dansk Sygeplejeråd

Dansk Sygeplejeråd, København K

Brænder du for at arbejde for sygeplejerskerne og for at udvikle endnu bedre veje til dialog med vores medlemmer? Så er du måske vores nye specialkonsulent til en nyoprettet stilling i HR-afdelingen i Dansk Sygeplejeråd.

I Dansk Sygeplejeråd søger vi lige nu en ny projektleder, der kan drive digitale forandringsprojekter fra start til slut og være med til at sikre, at vi i fremtiden skaber endnu mere værdi for vores medlemmer.

Vi tilbyder dig at blive en del af et ambitiøst fagligt miljø, der arbejder dedikeret og engageret inden for en bred vifte af HR-aktiviteter. Vi tror på, at en løbende, direkte dialog baseret på tillid/tryghed og åbenhed skaber et godt arbejdsmiljø og resultater af høj kvalitet. Derfor har vi et uformelt miljø i et hus præget af professionalisme, kreativitet og udvikling.

Skatteministeriet
Skatteministeriet søger fagligt stærke medarbejdere til Koncernrevision

Skatteministeriet, København

Er du intern revisor, eller kunne dig tænke dig at arbejde med intern revision, og vil du være med til at gøre en forskel? Så er du måske vores nye kollega?

Du vil blive en del af kontoret Koncernrevision, der indgår i afdelingen for Koncernstyring. Koncernrevision gennemfører revisioner, undersøgelser, rådgivning og assistance til håndtering af forskelligartede problemstillinger og bidrager med at tilrettelægge og implementere løsninger. Arbejdet udføres med udgangspunkt i en procesorienteret og risikorettet tilgang.

Som medarbejder vil du få spændende udfordringer fra dag 1. Du vil få en bred opgaveportefølje med selvstændige opgaver ligesom du vil indgå i den daglige sparring med øvrige medarbejdere.

TandlægeforeningenJurist til afdelingen for rådgivning af klinikejere

Tandlægeforeningen, København

Brænder du for ansættelsesret, og sætter du en ære i at yde god rådgivning? Og er det vigtigt for dig at arbejde i et engageret og fagligt vidensmiljø, hvor der er fokus på kompetenceudvikling? Så er du måske vores nye kollega i afdelingen for rådgivning af klinikejere.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • rådgivning af klinikejere, primært telefonisk og pr. e-mail om f.eks. ansættelsesret, overenskomstforhold, sundhedsjura og ad hoc-juridiske spørgsmål
  • individuel sagsbehandling på det ansættelsesretlige område
  • udarbejdelse af nyhedsformidling til foreningens medlemsnet mv.

Vi tilbyder et spændende fuldtidsjob i et fagligt engageret vidensmiljø, hvor kompetenceudvikling er i fokus, og hvor der er mulighed for at præge arbejdsopgaverne. Du vil få en varieret arbejdsdag med kontakt til mange mennesker.

ØkonomistyrelsenTeamleder til Statens Lønløsning

Økonomistyrelsen, København

Vil du være med til at videreudvikle et stærk fagligt team af specialister, som måned efter måned sikrer løn- og pensionsudbetalinger til mange tusinder ansatte inden for stat og selvejesektoren – så læs med her.

Den nye teamleder skal stå i spidsen for den daglige drift af Statens Lønløsning. Du vil få ansvaret for at levere sikker og stabil drift, udbetaling af korrekt løn og pension til tiden, korrekt implementering af overenskomster og regelsæt samt understøtte de administrative processer og dermed den daglige opgavevaretagelse hos vores kunder bedst muligt.

Din ledelsesopgave vil bl.a. omfatte:

  • Personaleledelse af dit team, der består af 12 erfarne specialister.
  • Overordnet driftsstyring og planlægning af teamets opgaver og ressourcer.
  • Sikre en effektiv driftsafvikling, bl.a. ved løbende fokus på effektive og dokumenterede interne processer.
Bedre PsykiatriOrganisationskonsulent

Bedre Psykiatri, København

Vil du være med til at udvikle Bedre Psykiatris organisation med særligt fokus på at engagere flere frivillige i foreningens arbejde for at gøre en bedre psykiatri til en folkesag? Så har vi et spændende job som organisationskonsulent til dig.

Stillingen er bred og varieret, og du kommer til at arbejde med alle aspekter af vores frivillige organisation og udviklingen af denne. Du skal derfor kunne spotte muligheder for udvikling, og med gennemslagskraft stille dig i spidsen for at realisere udviklingsprojekter sammen med dine engagerede kollegaer. Du skal imidlertid også selvstændigt kunne rekruttere nye frivillige over telefonen samt holde styr på formalia, økonomi og varetage administrative opgaver.

Jobindex Kurser
ASP.NET Web Application med C# (start 15. juni Online)

Jobindex Kurser

Lær at arbejde med C#-programmering, ASP.NET, og bliv Certified MCSD App Builder.

Du får undervisning i at oprette nye webapplikationer og designe brugergrænseflader. Kurset kommer bl.a. omkring Web API, symmetrisk og asymmetrisk kryptering samt programmering til forskellige platforme som JavaScript, JSON og XAML. Herudover vil du lære om data access med MS Azure og meget, meget mere.

Kurset er særlig rettet mod ledige, men alle er velkomne. Kurset henvender sig primært til dig, som ønsker at arbejde med webapplikationer og webprogrammering.

Jobindex Kurser
Dansk ErhvervØkonomielev med flair for tal og lyst til udfordringer

Dansk Erhverv, København

Dansk Erhverv søger pr. 1. september 2020 en engageret og initiativrig elev til kontoruddannelsen med økonomi som speciale.

Vi tilbyder en toårig elevuddannelse i et uformelt, spændende og politisk miljø med gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Du får en fastlagt uddannelsesplan og tilknyttet en elevansvarlig, der vil give dig daglig sparring og støtte, så du lærer at arbejde selvstændigt og håndtere mange forskelligartede opgaver, heriblandt egne ansvarsområder, og du vil få en bred kontaktflade i organisationen.

Vores elever er en aktiv og betydningsfuld del af hverdagen i Dansk Erhverv, og det er vigtigt for os, at du falder godt til både fagligt og socialt – også på tværs af huset. Derfor vil du udover din elevansvarlige også få tilknyttet en elev fra en anden afdeling som ’buddy’.

Miljø- og FødevareministerietJurist til Ligestillingsafdelingen

Miljø- og Fødevareministeriet

Er du en dygtig jurist med interesse for at bringe dine juridiske kompetencer i spil i et dynamisk, politisk og udviklingsorienteret miljø?

Som jurist i Ligestillingsafdelingen får du et alsidigt job med stor selvstændighed og bredt samarbejde med interessenter og ministerier. Du vil bl.a. skulle rådgive ministerier om fortolkningen af ligestillingsloven, dispensationsmuligheder mv. Samtidig vil du få udfordrende og forskelligartede opgaver som f.eks. udvikling af indsatsen til bekæmpelse af menneskehandel.

Jobbet giver mulighed for både personlig og faglig udvikling i en spændende og til tider travl hverdag, i en engageret og dynamisk afdeling med et uformelt arbejdsklima.

Erhvervsministeriet
Erhvervsministeriets departement søger fuldmægtig til det erhvervspolitiske område

Erhvervsministeriet, København

Har du lyst til at arbejde for at forbedre vækstvilkårene for det danske turismeerhverv? Er du analytisk skarp og talstærk, har du politisk tæft og har du lyst til at arbejde sammen om at komme fra god ide til gennemført politik?

Vi søger lige nu en fuldmægtig til vores turismeteam, hvor vi arbejder med at give dansk turisme de bedst mulige rammevilkår til gavn for vækst og beskæftigelse i hele Danmark. Aktuelt har vi fokus på, hvordan vi får de danske turismevirksomheder bedst muligt gennem corona-krisen.

Samtidig er vi i gang med arbejdet med en kommende nationale strategi for en mere bæredygtig vækst i dansk turisme.

DjøfErfaren agil profil til implementering af test- og kvalitetssikringsprocesser i Djøf

Djøf, København

Nu har du muligheden for at blive del af en stærk faglig organisation med store digitale ambitioner og en klar digital strategi, målrettet 97.000 medlemmer. I Djøf leverer vi excellent service til medlemmerne med fokus på kompetenceudvikling og videndeling.

Du bliver del af afdelingen Digitalisering og IT, der arbejder med at omsætte Djøfs ydelser til markedets bedste digitale services.

Hovedopgaverne er

  • Hands-on test management og eksekvering i de agile teams i Digitalisering og IT.
  • Videreudvikling og sideløbende implementering af test- og kvalitetssikringsprocesser og praktikker.
  • Bygge bro mellem forretningen, udviklingen og it-driften ved at implementere effektive DevOps processer.
Würth Danmark A/S
Salgstrainee Nordsjælland- og Storkøbenhavn

Würth Danmark A/S, Hillerød, Ishøj, København eller Køge

Vi har skabt rammerne om de optimale udviklingsmuligheder for talentfulde kandidater!

Har du ambitioner om at blive Danmarks dygtigste B2B-sælger – så er salgstrainee-uddannelsen hos Würth din vej til stjernerne!

Würth Danmark A/S

Som salgstrainee hos Würth bydes du allerede fra første dag velkommen i vores dynamiske salgsorganisation. Din primære opgave bliver, at udvikle eksisterende kunderelationer samt skabe nye, og sælge vores kvalitetsprodukter og enestående koncepter til vores kunder. Vores kunder findes i stort set alle brancher men primært inden for håndværk, vedligehold og industri.

En salgstrainee-uddannelse hos Würth løber over ca.12 måneder. Du starter dit forløb med et grundigt og skræddersyet introduktionsforløb efterfulgt af en periode i butiksorganisation og så kommer du i kørende salg med dit eget distrikt, hvor fokus er på at opdyrke og udvikle nye kunder.

Würth Danmark A/S
DomstolsstyrelsenTeamleder til it-infrastruktur team

Domstolsstyrelsen, København

Kan du danne dig det store overblik over en kompleks it-infrastruktur? Kan du proaktivt gå forrest og sammen med dit team sikre en veltilrettelagt drift? Så læs videre her.

Danmarks Domstole står i de kommende år foran en modernisering og udskiftning af flere it-systemer, der har stor betydning for arbejdet i retterne. Samtidig skal vi sikre stabilisering af vores eksisterende systemer. Domstolsstyrelsen er derfor i fuld gang med at styrke vores it-organisation.

Vi søger nu en teamleder, der har det store overblik over en kompleks infrastruktur og kan sikre, at den vedligeholdes, tilpasses og opgraderes i takt med den teknologiske udvikling, så vi altid kan tilbyde retterne en stabil og sikker drift.

Digitaliseringsstyrelsen
Dygtig medarbejder med interesse for it-drift og -udvikling

Digitaliseringsstyrelsen, København

Vil du arbejde med en central del af den offentlige digitale infrastruktur? Har du teknisk forståelse og interesse for feltet mellem drift og udvikling? Så skal du søge stillingen hos os i Center for systemforvaltning, hvor vi netop nu mangler en kollega til forvaltning af NemLog-in.

Vi har brug for din hjælp til at:

  • bidrage til daglig leverandørstyring, vedligehold og videreudvikling af løsningen i et setup med flere leverandører
  • tage medansvar for at sikre, at løsningen lever op til kravene i kontrakten og på it-sikkerhedsområdet
  • sikre en god dialog med interne og eksterne interessenter og være udførende på at yde support til blandt andet myndigheder og it-leverandører
  • bidrage til en god overgang til næste generation af NemLog-in-løsningen, som er ved at blive udviklet.
Skala Arkitekter A/SPQ og FORRETNINGSUDVIKLING

Skala Arkitekter A/S, Horsens eller København

Brænder du for arkitektur, for at sætte det gode vinderhold og for at ramme plet med prækvalifikationer?

Vi søger en erfaren kollega, der kan sætte en ny ambitiøs retning og udvikle vores prækvalifikationer (PQ’er), så de står knivskarpe. Du bliver del af en tegnestue i vækst med store ambitioner og du kommer til at drive udviklingen på dit område sammen med resten af teamet. Du sætter stærke hold, styrer vores PQ’er sikkert og struktureret i mål og øger vores hitrate.

Du skal holde opsøgende møder med nye kunder og samarbejdspartnere, og du skal være god til at overholde deadlines og bevare overblikket i PQ-processerne. Dertil skal du selvfølgelig være stærk på tekstarbejde, så der også her er høj kvalitet i det materiale, vi sender ud af huset.

Forbrugerrådet Tænk
Projekt- og udviklingskonsulent

Forbrugerrådet Tænk, København

Forbrugerrådet Tænk søger initiativrig projekt- og udviklingskonsulent til etablering og mobilisering af frivillige medlemmer i regionale passagerråd for Passagerpulsen – passagerernes uafhængige stemme i den kollektive transport.

Vil du være med til at udvikle og understøtte nye fora for inddragelse af passagererne i udviklingen af den kollektive transport og bidrage til større mobilitet og bæredygtig omstilling? Vi søger en velorganiseret og energisk projekt- og udviklingskonsulent, der har solid erfaring med mobilisering af frivillige, afholdelse af events og håndelag for kompleks interessenthåndtering. Du kommer til at indgå som en nøgleperson i et projektteam bestående af i alt 7 personer, hvor din primære opgave bliver at etablere og facilitere fem regionale passagerråd og planlægge møder og konferencer i samarbejde med branchens aktører.

Forbrugerrådet Tænk
Mediechef

Forbrugerrådet Tænk, København

Vil du være med til at opfylde vores mål om flere medlemmer, så forbrugernes stemme bliver endnu stærkere? Har du mod på at lede et ambitiøst team af kommunikationsmedarbejdere, og har du erfaring med indhold, drift og udvikling af digitale medier? Så er jobbet som mediechef i Forbrugerrådet Tænk måske noget for dig.

Som mediechef er du leder for et team af 4-5 kommunikationsmedarbejdere, der arbejder med content marketing og andet indhold på web, sociale medier og nyhedsbreve målrettet nuværende og potentielle medlemmer. Din vigtigste opgave bliver i samarbejde med teamet og vores medlemsafdeling at bidrage til, at vi får flere og mere tilfredse medlemmer.

Danske BankCand.Merc. with nose for reviewing annual reports and appetite for preventing financial crime

Danske Bank, Copenhagen

Do you like analysing and assessing specific cases in accordance with regulatory requirements for Danske Bank’s largest and most complex customers?

As our specialist, you will be handling the due diligence of our Private Wealth Customers, which includes collecting, investigating and analysing customer data. You will conduct review on some of our most complex customers in accordance with regulatory requirements and our internal guidelines.

You will conduct thorough risk assessment and explain inconsistencies related to financial transactions. Validate that there is coherence between documentation and information related to customer behaviour

Danish Refugee CouncilStudent Assistant - Emergency Unit

Danish Refugee Council, Copenhagen

Do you want to experience what it is like to work for Denmark’s largest humanitarian NGO? Then apply for the DRC Emergency Unit’s Student Assistant position starting mid-August 2020.

The Student Assistant will become part of the Emergency Unit and will, together with an intern, assist the colleagues with day to day running of the office.

As a Student Assistant your general tasks will be related to supporting colleagues mainly within administration but also training support, recruitment, communication and finance. The tasks will include, but not be limited to:

  • Supporting surge staff deployments including booking of flight tickets, assisting with visa applications, liaising with HR to set-up roles in the ERP system.
  • Assisting with recruitment of new staff members, including arranging interviews, checking references and requesting contracts.
Targeting PersonalerådgivningBusiness Development Director – Regulatory Affairs

Targeting Personalerådgivning søger for LINK Medical ApS i København

Den nye Business Development Director skal fokusere på Pre- and Post Marketing Regulatory-aktiviteter og bliver en del af det internationale ”Commercial Operational Team”, der supporterer forretningsmuligheder for alle LINKs kontorer. Regulatory Affairs er fokusområdet, men salg af services inden for QA, Pharmacovigilance og kliniske afprøvninger kan også komme på tale.

Opgaver:

  • Ansvarlig for salg og fortsat vækst i LINKs Regulatory Portfolio
  • Identificere nye kunder og nye muligheder hos eksisterende kunder og ”få hul igennem” til relevante personer og få etableret møder
  • Levere præsentationer og lede drøftelser og etablere relationer til eksisterende og nye kunder