Vil du være med til at sikre borgeren de rette hjælpemidler og yde en vigtig indsats i en meningsfuld hverdag?

Myndighed Hjælpemidler i Hjørring Kommune søger en engageret sagsbehandler/ administrativ medarbejder til en fast stilling på 30 timer om ugen og med tiltrædelse den 15. februar 2026 eller snarest derefter.
Stillingen er fysisk placeret på Rådhuset i Hjørring, hvor bl.a. Sundheds-, Ældre- og Handicapforvaltningen holder til.

Om Myndighed Hjælpemidler
Vi varetager bevillingsopgaver inden for:
  • Hjælpemidler og forbrugsgoder
  • Boligændringer
  • Handicapbiler
Vi arbejder med afsæt i Serviceloven og har fokus på høj faglighed, samarbejde og borgerinddragelse.

Dine arbejdsopgaver
Du vil primært beskæftige dig med administrative opgaver som:
  • Bogføring og oprettelse af sager
  • Tømning af postkasser og håndtering af observationer
  • Oprettelse af borgere i leverandørsystemer
  • Sagsbehandling i forhold til inkontinens, bleer, stomi og kropsbårne synshjælpemidler i henhold til servicelovens § 112
Du vil få et tæt samarbejde med vores kontinensvejledere og arbejde i omsorgssystemet Cura / Systematic.


Vi tilbyder
  • En organisation i udvikling, hvor du har mulighed for at præge retningen
  • Dygtige og engagerede kolleger
  • Et selvstændigt job med ansvar og indflydelse
  • Mono- og tværfagligt samarbejde – både internt og på tværs af organisationen
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling

Vi forventer, at du
  • Er uddannet kontorassistent eller har tilsvarende administrativ baggrund
  • Har gode IT-kompetencer på brugerniveau
  • Arbejder selvstændigt og bidrager aktivt til fællesskabet
  • Trives i en hverdag med forandring og udvikling
  • Bidrager positivt til det gode arbejdsmiljø
Erfaring fra hjælpemiddelområdet er en fordel, men ikke et krav.

Ansættelsesudvalget består af:
afdelingsleder Tobias Hannibal Jensen
medarbejderrepræsentant Louise Mørk Grøntved og Ulla Grethe Serup Jensen.

Praktiske oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Straffeattest indhentes før endelig ansættelse

Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid – det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden, hverken inde eller ude

Ansøgningsfrist 19. november 2025. Ansættelsessamtaler forventes afviklet uge 48.

Vil du vide mere?
Kontakt afdelingsleder Tobias Hannibal Jensen på tlf. 4193 7232 for yderligere information om stillingen.

Send din ansøgning online
Ansøgning, CV og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem. Klik på knappen "Send ansøgning" og følg vejledningen.
Vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex