Sagsbehandlende sygeplejerske til vores Kontinensteam
Stillingen er som udgangspunkt på 35 timer/ugl. med tiltrædelse d. 1. februar 2026.
Vores Kontinensteam består af 4 medarbejdere og er fysisk placeret på Horsens Rådhus. Stillingen er primær administrativ, men med enkelte borgerbesøg.
Arbejdsopgaverne består bl.a. af:
- vurdering af borgernes funktionsniveau, for herudfra at træffe afgørelser på ansøgninger om inkontinens hjælpemidler efter Servicelovens §§112, f.eks. stomi, bleer, og kateter
- produktudvælgelse af bevilgede hjælpemidler
- målrettet sagsbehandling, hvor der balanceres mellem borgers ønsker, din faglige vurdering, den gældende lovgivning på området og Horsens Kommunes serviceniveau
- at sikre det tværfaglige fokus i sagsbehandlingen
- at vejlede og undervise kolleger i hjemme- og sygeplejen samt på plejecentre.
- er uddannet sygeplejerske, og gerne efteruddannet inden for kontinensområdet
- har lyst til og gerne erfaring med hjælpemidler og sagsbehandling
- har lyst til og evner myndighedsrollen
- har gode kommunikative evner og kan arbejde i teams
- er ansvarsfuld, selvtilrettelæggende og kan prioritere i opgaverne
- kan bidrage til en positiv udvikling af Kontinensteamet
- en spændende stilling i et område med stort fokus på kvalitet, faglighed og udvikling
- at blive en del af et team af dygtige og engagerede kollegaer
- et opgaveflow der både fordrer effektivitet og fordybelse
- fleksible arbejdsvilkår
- målrettet introduktion og oplæring
Løn og ansættelsesforhold:
I henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist: Onsdag, den 3. december 2025
Samtaler vil blive afholdt mandag, den 8. december 2025 og tirsdag, den 9. december 2025
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex