Byens Rens søger kundeservicemedarbejder
Vi har rigtig travlt og søger en kundeservicemedarbejder til vores stærke team.
Opgaverne består blandt andet i at:
- Rådgivning af kunder der har indleveret
 - Besvare indgående opkald fra kunder der har spørgsmål
 - Håndtering af reklamationer
 - Besvare mails fra kunder
 - Betjene butikskunder
 
Den rette kandidat:
- Erfaring fra butiks- eller kundeservicejob er et krav
 - IT-vant – kan arbejde i systemer og behersker Office Pakken
 - Positiv og energisk
 - Proaktiv – kommer tingene i forkøbet og tænker 360 grader rundt om opgaverne
 - Struktureret, omhyggelig og får fulgt tingene til dørs
 - Dansk i tale og skrift er et krav
 
Arbejdstid:
32-37 timer om ugen, mandag – fredag, mødetid aftales nærmere.
Interesseret i jobbet:
Hvis du er interesseret i jobbet, kan du sende din ansøgning og CV til job@byensrens.dk mærket “Kundeservicemedarbejder”.
Se bort fra ansøgningsfristen, og søg i dag. Vi inviterer løbende relevante kandidater ind til samtale.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex