Administrativ medarbejder til Jobcenter Support
– vil du være med til at få hverdagen til at fungere for både kolleger og borgere?
Er du god til at skabe struktur og overblik – og trives du, når du har mange forskellige opgaver og mennesker omkring dig?
Brænder du for at yde god service og være den støtte, som får tingene gjort, så alle har en effektiv hverdag? Så er du måske vores nye kollega i Jobcenter Support.
Om stillingen
Som administrativ medarbejder bliver du en vigtig del af vores supportfunktion, der servicerer hele jobcentret.
Vi er 15 engagerede kolleger, som samarbejder tæt og hjælper hinanden med at løse mange forskellige opgaver – fra borgerhenvendelser til administrative processer og interne supportopgaver.
Du får base på Stagehøjvej, men vi bemander også receptionerne på Lillehøjvej, Drewsensvej og Papirfabrikken. Derfor er det vigtigt, at du trives med at være fleksibel i din hverdag og sætter pris på variation i dine opgaver.
Dine opgaver
Som en del af Jobcenter Support får du en hverdag, hvor du både arbejder med drift, service og udvikling.
Du vil blandt andet:
- Tage imod borgere og gæster i receptionen og besvare telefoniske henvendelser.
- Varetage administrative opgaver som journalisering, sagsoprettelser og indkaldelser til samtaler.
- Udarbejde og vedligeholde arbejdsgange og bidrage til løbende udvikling af opgaverne.
- Hjælpe med praktiske opgaver i huset, fx bestilling og klargøring af forplejning til møder.
Kort sagt – du bidrager til, at vores huse fungerer, og at både kolleger og borgere får en professionel og venlig oplevelse.
Om dig
Vi står foran en større reform i 2026, og derfor søger vi en kollega, der har lyst til at være med på rejsen og bidrage til udviklingen af Jobcentret.
Vi forestiller os, at du:
- Har en kontoruddannelse og er fortrolig med IT og digitale løsninger.
- Er serviceminded, struktureret og arbejder grundigt – også når der er travlt.
- Trives i et miljø med mange forskellige opgaver og kontaktflader.
- Kan håndtere, at enkelte borgere kan være frustrerede – og møder dem med ro og respekt.
- Er fleksibel, nysgerrig og bidrager positivt til fællesskabet.
- Kan kommunikere på dansk og engelsk – og gerne flere sprog.
Vi tilbyder
Hos os får du en hverdag, hvor ingen dage er ens, og hvor du bliver en del af et team med høj faglighed og godt humør.
Du kan se frem til:
- En travl og afvekslende arbejdsdag med mening.
- Fleksible arbejdsforhold og mulighed for hjemmearbejde, når det passer med opgaverne.
- Kolleger, der hjælper hinanden og prioriterer trivsel og samarbejde.
- En arbejdsplads med fokus på kvalitet, service og udvikling.
Hos Jobcenter Support tager vi vores opgaver alvorligt – men vi gør det med et smil og en god portion humor.
Praktisk information
Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse 1. december 2025 eller snarest derefter.
Ansøgningsfristen er søndag den 16. november 2025, og vi holder samtaler 21. november.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
Yderligere information:
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Gitte Thorsø Bramsen på telefon 21 14 52 99.
Vil du med på holdet?
Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og høre, hvorfor du gerne vil være en del af Jobcenter Support.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der, inden en endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos din seneste arbejdsgiver og gerne flere.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex