ServiceKompagniet søger Områdeleder til Sjælland
ServiceKompagniet søger en Områdeleder til at varetage vores aktiviteter på Sjælland.
ServiceKompagniet er en professionel udbyder af rengøring og andre Facility Serviceopgaver og tilbyder mange forskellige paletter indenfor service.
Vores vigtigste aktiver, er vores kunder - Det er dem vi lever og ånder for, og derfor er det afgørende, at du kan og vil leverer en professionel service og have en positiv tilgang til dagligdagen, hvor 2 dage aldrig er ens.
Vi forventer:
Du er bosiddende i Storkøbenhavn
Du taler og forstår dansk, ligesom du kan begå dig på engelsk
Du har branchekendskab og færdes problemfrit i den og kan bidrage positivt
Du er flexibel, ved sygdom og ferie
En fordel hvis du har ledelseserfaring
Kan bidrage positivt til den fortsatte vækst, herunder løfte dine medarbejdere og dét at yde god kundeservice overfor vores kunder, er et naturligt talent for dig .
Du er glad for at arbejde med mennesker og ser branchen med mange muligheder
Deltager i driftsmøder og afholder løbende samtaler således vi "løfter i flok" i me mennesker vi samarbejder med
Du bidrager og tænker positivt, idérigt og ikke bange for at give dine meninger til kende
Du refererer til ledelsen
Arbejdet består i:
Du vil som den ansvarlige have ansvaret for Sjælland - Herunder fokus og overblik på kunderne, medarbejderne og øvrige samarbejdspartnere og at rengøringen og de services kunderne har indgået aftale om leveres til aftalt tid og frekvens
Samle alle tråde, så vi gør tingene ensartet og bringer vores DNA i spil overfor alle vores kollegaer
Udfører service og udarbejde servicerapporter hos vores kunder
Give vores medarbejdere opbakning, servicerer dem og hjælpe dem i dagligdagen
Optimerer driften og samarbejdet med vores leverandører
Oplæring og igangsætning af medarbejdere og nye kunder
Der vil opstå manuel rengøring i tilfælde af ferie og sygdom såfremt der ikke er backup
Mérsalg og nysalg af rengøring, forbrugsvarer og øvrige services
Du tilbydes / Vi forventer:
Et spændende job, med frihed under ansvar og hvor der er muligheder for at vokse i organisationen
Løbende kurser og dygtiggørelse
En flad organisation hvor vi skal have tingene til at fungerere og hvor der er kort fra aftale til handling
Spændende kollegaer hvor vi hjælpes i "familien"
Løbende sparring og dialog med kollegaer i driften
30 timer ugentligt (med mulighed for fuldtid over tid)
En startløn på 30.000,- med mulighed for bonus på 50% af første måneds vederlag excl. moms ved nysalg uden loft på erhvervsaftaler til nye kunder
Der stilles en bil til rådighed på gule plader i forbindelse med stillingen
Du skal være uafhængige af personlige udfordringer, således du har mulighed for, at rykke ud såfremt der er en given situation der kræver dette
Du har stor fokus på kunder og medarbejdere
Du kan optimererer og finde ideér og udfordringer i stedet for problemer og forhindringer
Vi søger vores nye kollega med opstart 1. november 2025, eventuelt før, såfremt din nuværende opsigelse kan gøre dette muligt, men vi venter gerne på den rette. Jobsamtaler afholdes løbende.
Du bedes sende en kortfattet, skarp og præcis ansøgning med relevante bilag til jk@servicekompagniet.dk
Kørekort:
B Almindelig bil
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex