Genopslag: Teamleder til kundeservice
Vi søger en leder med overblik til kundeservice. Du vil være en aktiv del af driften samtidig med at du får det fulde ansvar for ledelse og planlægning i teamet. Et team som består af 4-5 personer når vi er flest.
Vores kundeservice er i konstant udvikling, og AI spiller en større og større rolle. Vi vil bevare den gode service, men samtidig bruger vi teknologi til at effektivisere kundeoplevelsen.
Er du klar til at lede, motivere og give feedback til dit team og har du samtidig overblikket til at sætte struktur og retning. Så læs videre herunder.
Som teamleder vil du gå forrest og:
Forbedre og effektivisere processer.
Sparring og oplæring af medarbejdere.
Være bindeleddet til ledergruppen.
Tage ansvar for rekruttering og vagtplanlægning.
Sikre højt serviceniveau til vores kunder.
Du passer ind i rollen, hvis:
Du har erfaring med kundeservice og er klar til at tage næste skridt som teamleder.
Du er løsningsorienteret og meget ansvarsbevidst.
Du motiveres af at kunne se dit teams resultater og du er ikke bange for at blive målt.
Du er proaktiv i forhold til samarbejdspartnere/leverandører og god til at finde løsninger og udfordre processer.
Du har evt. erfaring med Herodesk.
Det er naturligvis en stor fordel, hvis du er interesseret i skisport og udeliv, da du selv er en meget aktiv del af driften af kundeservice, særligt i vores højsæson fra slut november til medio februar.
Vi tilbyder
En plads på et fantastisk team, der brænder for at skabe resultater. Men vi brænder også for det gode arbejdsmiljø og et godt sammenhold.
Jobbet kræver din fleksibilitet i højsæsonen, men giver mulighed for at planlægge din tid. Hvis du drømmer om at give den en ekstra skalle i efterårs- og vintersæsonen og holde mere fri om sommeren, så er det her dit drømmejob.
Personaletilbud
Frokostordning
Pension og sundhedsordning
Gratis parkering lige ved døren
Personalerabatter på egne webshops og rejser hos Travelheart Family
Løn: Efter kvalifikationer, vi søger en kandidat i niveauet 33 - 45.000,- + pension.
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning hurtigst muligt og senest 21/9, da vi holder samtaler løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1/11. Oplys i din ansøgning hvornår du kan tiltræde
Send din ansøgning pr. e-mail til direktør Rasmus Skov på rs@skisport.dk snarest muligt, samtaler bliver afholdt løbende indtil den rette kollega er ansat. Indsæt “Leder til kundeservice” i emnefeltet. Skriv forventning til løn i din ansøgning.
Hvem er vi?
Vi har i mere end 25 år drevet rejseportaler og webshops. Herunder markedsledende rejseportaler som Skisport.dk og Skidresor.com - samt webshops i mere end 10 europæiske lande. Eksempelvis AktivVinter.no og AktivWinter.de.
Skisport.dk er Danmarks største online skibutik - og vi har ambitioner om at blive endnu større.
På arbejdspladsen har vi en flad struktur, skønne kollegaer og en god blanding mellem effektivitet og humør.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex