Brænder du for at udvikle og implementere produkter og ydelser til After Sales markedet?

Så søger SANOVO TECHNOLOGY PROCESS (til en nyoprettet stilling), en kommercielt stærk profil med solid forretningsforståelse og evnen til at samarbejde på tværs af afdelinger, kunder, virksomheder og lande - med ansvar for at udvikle og styrke vores globale serviceforretning.

Om rollen:

Som After Sales Manager får du ansvaret for at udvikle og kommercialisere SANOVO TECHNOLOGY PROCESS’ globale service- og reservedelsforretning. Du skal skabe og implementere strategier for salg og levering af serviceydelser, reservedelspakker og digitale løsninger, der understøtter vores turnkey-løsninger inden for spraytørring og ingrediensbehandling.

Stillingen har et stærkt kommercielt fokus, og du arbejder tæt sammen med både interne nøglefunktioner og eksterne kunder og partnere på tværs af lande og kulturer – alt sammen for at sikre en ensartet og professionel kundeoplevelse globalt.

Du har et stærkt entreprenant mindset og motiveres af at forme og udvikle både din egen rolle og serviceforretningen. Med en klar ambition om, at serviceforretningen skal udgøre en tredjedel af SANOVO TECHNOLOGY PROCESS’ samlede omsætning inden for fem år, motiveres du af at skabe synlige og målbare resultater. Du får et stærkt fundament i dine kompetente kolleger - både i SANOVO TECHNOLOGY PROCESS og i den veletablerede Customer Care afdeling i SANOVO TECHNOLOGY i både Danmark og Italien, som du kan trække på i udviklingen af løsninger.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Udvikle og implementere globale strategier for service- og reservedelssalg.
  • Udarbejde og forhandle serviceaftaler og reservedelskontrakter med nøglekunder i tæt samarbejde med salgsteamet.
  • Identificere og udvikle nye forretningsmodeller og digitale serviceydelser.
  • Arbejde databaseret med overvågning af udstyrsperformance og udvikling af fremtidige serviceprodukter baseret på kundeindsigt og tekniske analyser.
  • Administrere serviceaktiviteter i CRM/ERP-systemer.
  • Etablere langsigtede serviceaftaler med strategiske kunder.

Du kan forvente 10-20 rejsedage om året.

Dine kvalifikationer og kompetencer:

Vi forventer, at du har en relevant teknisk uddannelse, og det er et krav, at du har dokumenteret praktisk erfaring med opbygning af et lignende After Market set-up på globalt niveau. Vi forventer du har erfaring med;

  • Udvikling af koncepter til After Sales markedet.
  • Servicekontrakter og reservedelsløsninger.
  • CRM- og ERP-systemer.

Du skal være flydende på engelsk i både skrift og tale.

Som person er du proaktiv og resultatsøgende, og din arbejdsmæssige tilgang er præget af struktur, vedholdenhed og lysten til at ”dække hele opgavepaletten” i forbindelse med opbygningen af de nye forretningskoncepter til After Sales markedet.

Hvad kan du forvente af os?

Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed med gode udviklings- og karrieremuligheder. Vores organisationsstruktur muligggør hurtige beslutninger, og vi værdsætter iværksætterånden og entreprenørskabet.

Fundamentet for vores arbejde er rettet mod en bæredygtig fremtid, hvor vores udstyr optimerer (rest)produkters anvendelse og øger fødevareproduktionen til både mennesker og dyr.

Lønpakken indeholder bl.a. en firmapensionsordning, virksomhedsbetalt sundhedsforsikring, en god kantineløsning samt adgang til en lang række personalegoder. Vi prioriterer fællesskabet højt, og vi har sociale arrangementer flere gange årligt.

SANOVO TECHNOLOGY PROCESS er en del af SANOVO TECHNOLOGY GROUP, som i alt beskæftiger mere end 740 medarbejdere globalt, og servicerer kunder over hele verden. Hovedkontoret er i Danmark, med salgs- og servicekontorer på seks kontinenter og produktion af udstyr i Danmark, Holland, Italien og Slovakiet. Vi er en del af THORNICO, ejet af Christian Stadil.

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Thomas Rubæk på mobilnr. +45 61714220.

Send din ansøgning og CV via knappen nedenfor. Vi indkalder løbende til samtaler og lukker stillingen, når vi har fundet den rette kandidat.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex