Social- og sundhedsassistenter til Botilbuddet Aage Holms Vej
Vores bosted har åbent døgnet rundt, hele året, hvorfor man må forvente at skulle deltage i vagter i weekender og på helligdage.
Ansættelsestidspunktet er så hurtigt som muligt. Timetallet er 30-37 timer om ugen i gennemsnit, som aftales i forbindelse med ansættelsen med udgangspunkt i ansøgers ønske.
Vi har 46 borgere med forskellige udfordringer både kognitivt og sundhedsmæssigt. Vores botilbud er opdelt i 8 huse med 48 selvstændige lejligheder. Én af lejlighederne bruges som aflastningslejlighed for borgere, der er her på skift.
Vores borgere er fra 18 år til 85 år. Det er et fantastisk og livsbekræftende arbejde, med både pædagogiske og sundhedsfaglige opgaver. Der er spændende udfordringer i hverdagene, og vi kan garantere et meningsfyldt arbejde med mange faglige udfordringer. De sundhedsfaglige opgaver er af meget forskellige karakter, lige fra borgerarbejde, medicinhåndtering, tværfagligt samarbejde med pædagogfaglige kolleger, pårørendesamarbejde, samarbejde med de koordinerende sygeplejersker, lægekontakt og kontakt til andre behandlingsansvarlige.
Vi tilbyder et engageret arbejdsmiljø, hvor vi sammen arbejder for, at vores borgere har et dejligt hjem, at gæster og pårørende føler sig velkomne, og hvor vi favner alle borgere i et respektfuldt flerfagligt kollegialt fællesskab.
Vores arbejdsplads tager udgangspunkt i både servicelov og sundhedslov, og der leveres mange sundhedsydelser døgnet rundt af forskellige kompleksitet.
Vi er en stor arbejdsplads med ca. 140 medarbejdere med et fælles mål om, at Aage Holms Vej er et godt sted at bo, et godt sted at arbejde, og et godt sted at være pårørende.
Vi søger medarbejdere, der:
- er fagligt dygtige og stabile medarbejdere, gerne med erfaringen indenfor borgere med udviklingshæmning og demens
- der synes det er spændende at arbejde med komplekse sundhedsfaglige opgaver
- Kendskab til CURA vil være en fordel, men ikke en betingelse
- Har erfaring i at arbejde med sundhedsfremme, sygdomsforebyggelse og rehabilitering
- Har god erfaring med medicinhåndtering
- Er klar til at bidrage i at arbejde i et tværfagligt team, hvor borgeropgaverne anskues ud fra både en pædagogisk og en sundhedsfaglig vinkel
- er en god rollemodel, og er udviklings- og omstillingsparat, således at vi kan levere den bedste service til vores borgere indenfor den givne ramme
- kan bidrage til at skabe trivsel på arbejdspladsen
- er en person, der elsker et refleksivt fagligt miljø
- er fysisk og psykisk frisk
- Er klar på at vejlede og undervise kolleger i sundhedsfaglige problemstillinger, når der opstår behov herfor
Praktiske oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Er du nysgerrig og vil høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte assisterende afdelingsleder Karen Vind Andersen på andka@hjoerring.dk (eller 21373857) eller tilbudsleder Kirsten Larsen på kisla@hjoerring.dk
Forud for endelig ansættelse i stillingen indhentes straffeattest.
Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".
Ansøgningsfristen er: den 21. juli
Samtaler: Vi forventer at afholde samtaler den 30. juli
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex