Salg og marketingsmedarbejder
Vi søger en ny medarbejder til INTERN Salg og Marketing
BestFarm A/S, som startede sin virksomhed den 01. januar 2022, har haft en betydelig fremgang i salg, og oplever flere nye forespørgsler. Af den grund søger vi nu, en extra forstærkning på kontoret til Internsalg og marketing.
BestFarm er en virksomhed som beskæftiger sig med egen udvikling -og salg af produktløsninger til grisestalde i landbruget. Vi har over de sidste 2,5 år, formået at udvikle vores eget lille salgs koncept, med mange nye innovative kvalitets løsninger. Vi står derfor ikke stille, men fortsætter udviklingen.
BestFarm ser mange muligheder for større vækst i såvel Danmark samt på eksportmarkeder. Vi har i dag solgt i mere end 30 lande, og vi ønsker at fortætte denne udvikling.
Salg og markedsføring af nye innovative løsninger, til landbruget World Wide, er en evig spændende og udfordrende opgave, som kræver stor gå på mod, kreativitet, vilje og vedholdenhed m.v.
Jobbet:
Ansvar: Interne salgsopgaver.
Kunde kontakt ind/udland.
Fra ordre til levering.
Fakturering.
Ansvar: Marketing opgaver (i samarbejde med ekstern leverandør).
Hjemmeside holdes ajour i samarbejde med eksternt support firma.
Brochure.
Messer.
Salgs kampagner/projekter.
SO-ME-opgaver.
Andre marketing ad hoc-opgaver.
Arbejdstiden: Deltid fra 25 timer op til fuld tid.
Arbejdssted: 5672 Broby – Hjemme kontor til tider er også muligt.
Løn og pension: Aftales nærmer ved jobsamtale
Vores Krav til dig: Du kan ENGELSK på højt niveau, andre sprog kun en fordel. Vi ønsker en medarbejder, som er glad, har kendskab til salg og marketing. Er du branche kendt i landbruget, kun en fordel.
Tiltrædelse: Så snart det er muligt.
Ansøgning: Din ansøgning sendes til Lars Brunse på mail: LBR@bestfarm.dk
Vi holder løbende samtaler, og ansætter når rette kandidat er fundet.
Kørekort:
B Almindelig bil
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex