Servicekoordinator hos Bomidtvest i Ikast

Brænder du for at bidrage med dine kompetencer og samtidig være ansat i et boligselskab, hvor vi vægter trivsel højt både på arbejdspladsen og blandt vores beboere – så læs mere her:

Bomidtvest er et af de største boligselskaber i Region Midtjylland med mere end 3.400 lejemål. Vi er 20 medarbejdere på hovedkontoret i Ikast og 25 medarbejdere arbejder ude i vores mange boligområder i det Midt – og Vestjyske. Vi prioriterer at mødes til flere sociale arrangementer i løbet af året, da vi vægter fællesskabet og det sociale højt. Det præger også vores tilgang til det at leje boliger ud. Vi ser det som vores samfundsansvar at kunne huse alle og drage omsorg for vores mange beboere.

Servicekoordinatorstillingen er nyoprettet, og du vil kunne være med til at sætte dit præg på indholdet i jobbet. I Ikast har vi etableret et nyt Servicecenter, hvor viceværterne, inspektøren og det grønne team arbejder ud fra. Her vil du få en vigtig rolle som administrativ koordinator og derudover vil der være en række opgaver at varetage på vores hovedkontor i Ikast. Vi arbejder tæt sammen på tværs af alle faggrupper.

Dine primære opgaver vil bl.a. være at:
• Besvare beboeropkald i Servicecenterets telefontid om formiddagen og planlægge serviceopgaverne i viceværternes kalendere.
• Koordinere forsikringssager.
• Koordinere køkken – og badrenoveringer.
• Rekvirere og kontrollere eksterne håndværkere.
• Fremvise vores ledige boliger.

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med én eller flere af ovenstående opgaver, men vi lægger mest vægt på, at du besidder følgende faglige og personlige kvalifikationer:
• Du har en boligsocial tilgang, hvor du udviser tolerance og tålmodighed i dialogen med vores beboere.
• Du er struktureret og god til at navigere i forskellige IT-systemer.
• Du har stærke samarbejdsevner, er imødekommende og har en positiv tilgang til forandringer.
• Du er ansvarsbevidst og har en naturlig motivation for at optimere det daglige arbejde.

Vi tilbyder:
• Et åbent og positivt arbejdsmiljø med kompetente og hjælpsomme kollegaer.
• Frihed under ansvar og mulighed for at præge arbejdsgange og planlægning i hverdagen.
• Et trygt ansættelsesforhold herunder personaleforening, sundhedssikring og god pensionsordning.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Vi forestiller os en fuldtidsstilling, men vi er fleksible og åbne for en arbejdstid ned til 30 timer ugentligt, hvis det passer bedre ind i din hverdag.

Hvis dette fortsat har din interesse, så er du velkommen til at kontakte os:
Inspektør Martin Lauritsen: 25 75 25 50 eller driftschef Karsten Kongsgaard: 42 92 48 07.
Alle henvendelser behandles fortroligt. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Ansøgning og CV sendes til driftsassistent Amanda Lindhart Carstensen: amlc@bomidtvest.dk senest d. 15. august 2025.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex