Vi søger en tværgående arbejdsplanlægger til understøttelse af arbejdsplansarbejdet på døgn- og dagtilbud i Voksne, Job og Ha...
Om jobbet:
Vil du gerne være med til at sikre, at arbejdsplanerne hænger sammen på tilbuddene, så de både sikrer rette faglighed omkring borgere, godt arbejdsmiljø og håndhævelse af arbejdstidsregler og giver grobund for en god økonomi?
Så søger Fællesfunktionen i Voksne, Job og Handicap pr. 1. oktober eller hurtigst muligt derefter en tværgående arbejdsplanlægger. Vi har nemlig fokus på at styrke kvaliteten i arbejdsplansarbejdet med mere understøttelse og supportering af det lokale arbejdsplansarbejde. Derfor vælger vi også at udvide vores indsats med denne stilling.
Som tværgående arbejdsplanlægger får du en kernerolle i via dine kompetencer at bidrage til at løfte kvaliteten i arbejdsplansarbejdet. Dette er både ved at supportere lokale arbejdsplanlæggere fx ved at fjerne kompleksiteten i opgaverne for dem og ved, når det er nødvendigt at tage over på arbejdsplanlægningsopgaven på et givent tilbud. Derfor er det vigtigt, at du har de rette kompetencer indenfor arbejdsplanlægning herunder kendskab til arbejdstidsreglerne og Optima, samt kompetencer indenfor supportering af medarbejdere og ledere, som ikke har de samme kompetencer som dig i den fælles opgave.
Du vil få din daglige gang i Fællesfunktionen på Katrinebjergvej 81, men du skal være klar på, at arbejdet også vil indebære arbejde på andre matrikler i kommunen. I Fællesfunktionen består vi af medarbejdere med en række forskellige faglige områder, som vi varetager (fx HR, controllere og fagkonsulenter). Alle områderne har dog til formål at understøtte driften i Voksne Job og Handicap ude på tilbuddene. Vi lægger vægt på en godt socialt og fagligt fællesskab, og der er mulighed for hjemmearbejde.
Din profil:
Vi søger en kollega, der:
- har et indgående kendskab til Optima
- har et dybdegående kendskab til arbejdstidsregler og -planlægning
- har flair for og erfaring med personlig og systemisk support
- har kompetencer i og erfaring med at omsætte arbejdsplansdata til beslutningsunderstøttende information i fx BI-systemer
- har erfaring med support af drift og forståelse for vilkårene i driften på socialområdet
- har en administrativ uddannelse med kendskab til offentlig forvaltning og den kommunale drift
- har kendskab til socialområdet
- har interesse for eller erfaring med digitalisering som en del af opgaveløsningen.
- har stærke kommunikative evner ift. kommunikation omkring arbejdstidsplanlægning og regler til både medarbejdere og ledere, som måske ikke har deres styrker indenfor dette område
- kan via dine kompetencer indenfor arbejdstidsplanlægning bistå med andre HR-opgaver ved behov
Derfor skal du vælge os:
Vi tilbyder:
- Et stærkt fokus på det gode arbejdsmiljø, hvor vi både værdsætter høj faglighed, men samtidig også sætter pris på humor og en uformel omgangstone
- God oplæring og sparring fra den anden tværgående arbejdsplanlægningskoordinator
- En spændende hverdag, hvor to dage ikke er ens, og hvor du har mulighed for at præge dagen
- En arbejdsplads i konstant udvikling, og hvor det er muligt at sætte sig præg på den fælles arbejdsplads
Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
Ugentligt timetal: Fuldtid
Stillingen er til enhver tid betinget af en tilfredsstillende offentlig straffeattest.
Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Kristoffer Lindberg på telefon +4523380373.
Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Ansøgningsfrist: 11-08-2025
Vi forventer, at 1. samtale finder sted i uge 34 d. 19. august.
Om Sociale Forhold og Beskæftigelse
I Sociale Forhold og Beskæftigelse (MSB) er vi flere end 5.000 medarbejdere, som hvert år samarbejder med 80.000 børn, unge og voksne. Uanset om vi støtter med sociale- eller beskæftigelsesrettede indsatser, følger vi sammen den vision og mission, som vi kalder Fælles Formål. Vi fremmer Aarhusianernes handlekraft, så de kan skabe den tilværelse de ønsker - på trods af livets udfordringer. Det er vores eksistensberettigelse. Der er derfor, vi kan gå på arbejde hver dag med rank ryg og faglig stolthed.
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle.
Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
11-08-2025
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex