Vi søger en procesoperatør til produktionsafdelingen med opstart hurtigst muligt, hvor du skal være en del af et team bestående af 15 dygtige procesoperatører samt 8 driftsmestre, som dagligt koordinerer arbejdsopgaverne fra virksomhedens kontrolrum.

Hele teamet arbejder i skiftehold. Du skal derfor indgå i en struktureret vagtplan, hvor der både indgår dag-, aften-, nat- og weekendarbejde. 24-7-365

Vi er en organisation med høj fokus på sikkerhed. Det forventes derfor, at du trives i rollen som ambassadør for sikker adfærd på arbejdspladsen.

Jobbet:
Ud fra din erfaring, profil og personlighed udarbejder vi i samarbejde en oplæringsplan for den første tid, der sikrer, at du er klædt ordentligt på til at kunne varetage jobbet som procesoperatør.

Jobbet indebærer følgende:

• Foretage målinger og analyser i produktionens laboratorie.

• Rundering og pasning af forsyningsanlæg.

• Opstart og stop af driftsanlæg.

• Justeringer af driftsparametre.

• Renholdelse og afsyring af anlæg (CIP).

• Ad hoc opgaver, eksempelvis fejlfinding ved nedbrud,

samt udbedring af problemet.

• Deltagelse i procesforbedrende grupper, herunder

kvalitetssikringsprocesser, GMP (god fremstillingspraksis).

• Første hjælper ”hjerteløber”, være den som rykker ud

i førstehjælps situationer.

• Blive og sikre nedlukning i evt. evakuerings situation.

Stillingen er organisatorisk tilhørende i produktionsafdelingen, og du vil referere til vores Site Operations Manager.

Vi tilbyder:
Attraktive pensions- og lønvilkår, samt et udfordrende og selvstændigt job, med meget frihed under ansvar, i et team med en uformel omgangstone. Vi er organiserede under industriens overenskomst.

Din Profil:

Vi søger en dygtig procesoperatør. Vi forventer, at du er uddannet procesoperatør og/eller har praktisk erfaring med større procesanlæg. Og har interesse i selve processen og produktionsafdelingen. Det vil være en fordel, hvis du har gode IT-kundskaber og du kan læse og forstå engelsk. Kendskab til inddampningsproces og GMP vil være en fordel.

Det er vigtigt, at du ser dig selv og er hjemmevant i nedennævnte punkter:

• Gode samarbejdsevner

• Planlægning

• Omhyggelig

• Ansvarlig og kvalitetsbevidst

• Forandringsparat og fleksibel

• Arbejde roligt og metodisk i pressede situationer

Ansøgning:

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, bedes du kontakte Henrik Kær på: +45 96 68 79 99.

Alle ansøgninger behandles fortroligt og der afholdes samtale løbende. Du kan sende ansøgningen til apply.denmark@nobian.com.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex