Er du motiveret af struktur, journalføring og SharePoint? Drages du af tanken om, at være en vigtig brik i et team? Perfekt! Forsvarskommandoens Ledelsessekretariat leder efter en engageret administrativ medarbejder – og vi håber, at det kunne være dig!

Om os

Forsvarskommandoens Ledelsessekretariat, er geografisk placeret på Flyvestation Karup og i Holmens Kanal 9 i København, stedet hvor teamwork og samarbejde er i højsædet. Her værdsætter vi læring og arbejder i et mangfoldigt og inkluderende miljø. Vores uformelle tone er fyldt med støtte og et godt grin – der er ingen kedelige kontordage her! Vi stræber efter en dynamisk hverdag, hvor struktur og ansvar går hånd i hånd.

Om stillingen

Du vil være en nøglespiller, der håndterer journalføring og holder styr på SharePoint. Desuden bidrager du til undervisning af dine kolleger, så du får rig mulighed for både at støtte og lære. Du vil opleve en hverdag fyldt med initiativ, hvor effektivt kollegialt samarbejde er i fokus.

Du får en central og vigtig rolle med mange forskellige administrative opgaver.

Hovedopgaverne vil derfor primært være:

  • Journalisering af myndighedspost i WorkZone i koordination med kollegaer i Ledelsessekretariatet.
  • Undervisning i WorkZone.
  • Vedligeholdelse af Websteder såsom Microsoft SharePoint.
I perioder vil du dog skulle støtte de øvrige kolleager med opgaver, som fx:

  • Aktindsigtssager.
  • Håndtering af arkivmateriale.
Hvad tilbyder vi?

Hos os får du fleksibilitet, med en 37-timers arbejdsuge og mulighed for flekstid. Vi støtter din personlige og faglige udvikling med videreuddannelsesmuligheder. Ud over det, har vi en solid pensionsordning – alt sammen for at sikre, at du trives og vokser både professionelt og personligt i vores arbejdsmiljø.

Hvorfor vælge os?

Vi tilbyder et arbejdsmiljø, hvor du får plads til at udvikle dig, og med fokus på work-life balance samt fleksible arbejdsvilkår, får du de redskaber, du har brug for, til at forme din egen alsidige hverdag.

Så hvis du er klar på at tage næste skridt i din karriere, nyder administrative udfordringer med støtte fra gode kolleger, vil vi gerne høre fra dig.

Om dig

Vi forventer, at du er kontoruddannet og har erfaring i WorkZone og brugen af Office-pakken (især Microsoft Word, Excel og Outlook). Såfremt du på nuværende tidspunkt ikke har kendskab til SharePoint, vil vi naturligvis give dig den nødvendige uddannelse. (Det er en fordel, hvis du har kendskab til/erfaring med Forsvaret.)

Som en del af teamet træder du ind i arbejdet med en inspirerende attitude og en motiveret tilgang til dine arbejdsopgaver.

Da vi har et tæt samarbejde internt og på tværs i organisationen, lægger vi stor vægt på, at du er servicemindet.

Din arbejdsplads er i Holmens Kanal 9, men oplæringen vil foregå på Flyvestation Karup.

Er du klar?

Spring ud i det og bliv en del af vores gruppe – vi ser frem til at se, hvilken spændende energi og kreativitet du vil bidrage med til Ledelsessekretariatet!

Ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.

Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Arbejdsstedet er i København.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Kontakt og ansøgning

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Martin Mortensen på telefon 72 81 13 21.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Mia Backhausen, på telefon 3266 5574.

Ansøgningsfristen er den 30. juni 2025. Samtaler forventes afholdt snarest herefter.

Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARSKOMMANDOEN

Forsvarskommandoen er Danmarks og Rigsfællesskabets øverste militære myndighed.
Forsvarskommandoen løser opgaverne under mottoet ”Værd at kæmpe for”, og vores primære ansvar er at udvikle, producere og indsætte de militære kapaciteter og enheder i nationale og internationale opgaver.
Forsvarskommandoen ledes af forsvarschefen, der samtidig er forsvarsministerens øverste militærfaglige rådgiver. Forsvarschefen har tillige ansvaret for den operative ledelse af de danske militære styrker. Forsvarskommandoen består af Forsvarsstaben og de fem kommandoer; Hærkommandoen, Søværnskommandoen, Flyverkommandoen, Specialoperationskommandoen og Arktisk Kommando.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex