Studentermedhjælper til Pårørenderådgivning i Odense
Om jobbet
Jobbet består af mange forskellige opgaver. Det kan fx være:
- Redaktør på nyhedsbreve
- Administrative opgaver
- Grafiske opgaver til annoncer, præsentationer, web mv
- Webmaster på hjemmeside
- Videooptagelse og redigering
- Udarbejdelse af nyheder til web, sociale medier og nyhedsbreve
- Hjælp ved arrangementer
- Ad hoc-opgaver
Arbejdsopgaverne udføres i samarbejde med en eller flere konsulenter i kommunikation eller Pårørenderådgivningen. Det er dog vigtigt, at du også kan arbejde selvstændigt. Det er vigtigt, at du har kendskab til Adobe Creative Cloud eller lignende programmer. Derudover er det et plus, hvis du har kendskab til CMS-systemer. (Vi bruger Sitecore).
Den gennemsnitlige arbejdstid er ca. 10 timer om ugen, men med fleksibel tilrettelæggelse i forbindelse med eksamener og andre spidsbelastningsperioder.
Hvem er vi?
Pårørenderådgivningen i Odense Kommune er et tilbud til pårørende, der er fyldt 18 år, og bosiddende i Odense Kommune.
Pårørenderådgivningen har en masse forskellige tilbud. Det kan fx være rådgivning, samtaler, gruppeforløb og temamøder.
I vores team har vi to faste pårørenderådgivere.
Løn- og ansættelsesvilkår
Tiltrædelse er 4. august 2025.
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Vil du vide mere?
Kontakt leder af Kommunikation, Jura og Pårørenderådgivningen i Ældre- og Handicapforvaltningen, Christian Marcussen på 51 28 42 51.
Det praktiske
Ansøgningsfrist er den 22. juni 2025. Vi forventer at afholde samtaler den 27. juni 2025.
For at komme i betragtning til stillingen, er det et krav, at du er studerende og indskrevet på en videregående uddannelse.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex