– med ansvar for stab, drift, bygninger og udvikling

Har du stærke ledelseskompetencer og erfaring med drift, udvikling og faglig koordinering? Vil du være med til at skabe struktur, kvalitet og retning på et botilbud med en vigtig samfundsopgave? Så er du måske vores nye souschef.

Om Botilbuddene Brøndby

Vi er et botilbud for voksne med udviklingshæmning og ofte komplekst støttebehov. Her arbejder vi med udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og ønsker – og med en anerkendende, struktureret og rehabiliterende tilgang.

Vores medarbejdere er engageret, tværfagligt sammensat og med stor erfaring i specialpædagogisk arbejde. Vi lægger vægt på samarbejde, faglighed og et godt arbejdsmiljø.

Om stillingen

Som souschef bliver du en central del af ledelsesteamet og får bredt ansvar på tværs af organisationen. Du refererer til tilbudslederen og kan fungere som stedfortræder ved dennes fravær.

Du får ansvar for følgende hovedområder:

  • Ledelse af stabspersonale, herunder arbejdsmiljøkoordinator, udviklingskonsulent, teknisk personale (pedel) og administrativt personale
  • Drift og bygningsansvar, herunder samarbejde med relevante aktører
  • Procesledelse og projektstyring, fx i forbindelse med implementering af nye tiltag, effektiviseringer eller kvalitetsudvikling
  • Udviklingsopgaver og organisationsudvikling, i tæt samarbejde med lederteamet og medarbejdergruppen
  • Tværgående koordinering, dokumentation og opfølgning på administrative og strategiske indsatser

Din profil

Vi søger en souschef, der:

  • Har en relevant uddannelsesbaggrund – gerne inden for det sociale, sundhedsfaglige eller administrative område
  • Har erfaring med ledelse – gerne både af administrative, tekniske og pædagogiske funktioner
  • Er udviklingsorienteret og kan balancere faglig kvalitet med effektiv drift
  • Har stærke samarbejdsevner og kan navigere på tværs af fagligheder og funktioner
  • Kan sikre fremdrift i projekter og processer – og samtidig holde overblik over daglig drift
  • Har interesse for bygningsdrift, arbejdsmiljø og administrative arbejdsgange
  • Er tydelig, tillidsvækkende og god til at skabe struktur
  • Har en lederuddannelse eller er indstillet på at påbegynde

Vi tilbyder:

  • En spændende og alsidig lederstilling med stor berøringsflade
  • Et samlet botilbud i faglig udvikling med engagerede kollegaer og en tydelig kerneopgave
  • Et tæt og velfungerende ledelsesteam
  • Gode muligheder for faglig og ledelsesmæssig udvikling

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og dine kvalifikationer

Stillingen er på 37 timer med tiltrædelse 1. august 2025 eller snarest muligt

Ansøgningsfrist: 23. juni kl. 12:00

Samtaler afholdes:

  1. samtale 25. juni
  2. samtale 27. juni

Vil du vide mere?

Kontakt Forstander, Laila Aggergaard på 23 11 22 62

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.

Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid.

Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 40.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex