Administrativ HK-medarbejder til Tværfagligt Centersekretariat i Børn- og Ungeforvaltningen
Kan du svare ja til ovenstående, er du måske den medarbejder, vi søger. Tværfagligt Centersekretariat søger en administrativ HK-medarbejder.
Om os
Vi er en administrativ enhed som er en del af Sekretariatet for Familie og Forebyggelse i Børn- og Ungeforvaltningen i Odense Kommune. Vi understøtter Center for Tværfaglig Sundhed og Forebyggelse (CTSoF).
Center for Tværfaglig Sundhed og Forebyggelse løser opgaver bredt indenfor det sundhedsfremmende og forebyggende felt inkluderende PPR (Pædagogisk Psykologisk Rådgivning), ergo-fys området, familiebehandling og tale-, sprog- og høreområdet.
Vi assisterer centret indenfor et bredt felt af administrative opgaver herunder indkøb, kursusadministration, mødebookinger, telefonpasning, håndtering af mail fra fællespostkasser, diverse opgaver i forhold til journalsystemer, herunder oprettelser af sager samt håndtering af aktindsigtsanmodninger og meget mere. Vi arbejder tæt sammen med de forskellige faggrupper og har samtidig borgerkontakt.
I afdelingen vil du få fire engagerede kollegaer, som sammen løser opgaverne i et uformelt miljø. Du vil indgå i et stærkt fagligt fællesskab med gode udviklingsmuligheder.
Om jobbet
Du kan blandt andet komme til at arbejde med:
- Generel administrativ understøttelse af forskellige faggrupper
- Håndtering af elektronisk post i forhold til fællespostkasser
- Understøttelse af visitationsprocessen i forhold til PPR
- Administrativ understøttelse i forbindelse med mødeaktivitet f.eks. fællesmøder for CTSoF
- Sekretariatsbetjening af mødefora herunder udarbejdelse af dagsordener og referater
- Administrativ understøttelse i forbindelse med aktindsigter
Om dig
Vi forventer, at du:
- Er god til at samarbejde både med kollegaerne du løser opgaverne sammen med og de faggrupper der understøttes administrativt
- Har erfaring med kommunalt administrativt arbejde
- Er en kompetent IT-bruger, der er hjemmevant i Office-pakken og har let ved at tilgå nye IT-systemer
- Bidrager positivt til den sociale kapital i sekretariatet
- Er vant til at arbejde med forskellige samarbejdspartnere
- Er fleksibel og har et godt humør, også i travle perioder
Personlige kompetencer
Vi søger en ny kollega, der er serviceminded og fleksibel i forhold til arbejdsopgaver samt god til at samarbejde på tværs i organisationen. Du har et godt overblik og systematisk sans, der gør dig i stand til at varetage og koordinere mange opgaver. Du kan arbejde selvstændigt og overholde deadlines.
Vi tilbyder
Vi kan tilbyde dig et job med frihed under ansvar i et uformelt arbejdsmiljø og en udfordrende dagligdag, hvor du vil have mulighed for at gøre en forskel og i sidste ende skabe de bedste rammer for børn og unge i Odense.
Kan du se dig selv som administrativ medarbejder i afdelingen ud fra de beskrevne opgaver og kan du genkende dig selv i profilen, så vil vi meget gerne have en ansøgning fra dig.
Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK. Stillingen er på 37 timer ugentligt og ønskes besat snarest muligt.
Vil du vide mere?
For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Sekretariatschef Peter Petersen på 51 77 73 40.
Det praktiske
Arbejdsstedet er Børn- og Ungeforvaltningen, Ørbækvej 100, 5220 Odense SØ. Ansøgningsfristen er den 17. juni 2025. Vi forventer at afholde samtaler mandag den 23. juni 2025.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex