Medarbejder søges til vejmyndighed i Rudersdal Kommune
En af vores kære kolleger går på pension, og vi søger derfor en ny kollega til vejmyndigheden i Rudersdal Kommune. Din primære opgave bliver at udstede tilladelser til vejarbejder samt føre tilsyn med dem.
Rudersdal oplever en stigning i antal ansøgninger vedr. gravearbejder på kommunes veje. Antallet af trafikuheld på kommunens veje er heldigvis lavt, så nu er fokus på at sikre bedre fremkommelighed og bevaring af kommunens vejkapital.
Din opgave er meget ”udadvendt”, og du får berøringsflade med kommunens borgere, entreprenører og ledningsejere. Derfor er det et must, at du har lysten til dialog både internt med dine kolleger og eksternt med interessenter.
Om jobbetDu er kommunens forlængede arm på kommunens veje og skal have fingeren på pulsen i forhold til, hvem der graver hvor, hvorfor og hvornår. Du fører tilsyn med korrekt skiltning af vejarbejder, reetablering af veje samt udsteder tilladelser til gravearbejder i tæt samarbejde med dine kolleger.
Din profilDu har for eksempel baggrund inden for anlægsbranchen, inden for forsyning eller arbejde med skiltning og afmærkning af vejarbejder. Vi søger ikke en bestemt baggrund. Det vigtigste er, at du har gode kommunikationsevner, trives i en politisk styret organisation og i en myndighedsrolle. Erfaring med og kendskab til vejarbejder vil være en stor fordel. Ligeledes er kendskab til GIS et plus.
Du arbejder struktureret, har godt humør og en positiv tilgang til dine omgivelser, da du er et af kommunens ansigter udadtil.
Derfor skal du vælge osI Rudersdal Kommune tror vi på, at vi kun lykkes i fællesskab. Derfor er det vores mål, at alle kommunens medarbejdere - og i fællesskab - arbejder for at skabe bæredygtige løsninger, der giver værdi for borgerne. Se vores film om Rudersdal Kommunes strategi og værdier ”Vi lykkes kun i fællesskab” HER
Du vil få kommunens rådhus som arbejdsplads, der er placeret tæt på en S-togstation.
AnsættelsesvilkårDet er en fuldtidsstilling, der ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat. Ansættelse og løn sker i henhold til gældende overenskomst.
Om osRudersdal Kommune har ca. 55.500 indbyggere, og kommunens to store byområder er Birkerød og Holte. Vejnettet i kommunen består af 213 km offentlige veje og 142 km private fællesveje.
Du bliver en del af Trafikteamet, der består af 10 engagerede medarbejdere, der løser mange forskelligartede opgaver på vej- og trafikområdet. Teamet er en del af forvaltningsområdet By & Miljø, som består af ca. 80 administrative medarbejdere fordelt på tre afdelinger, der har et tæt samarbejde om opgaveløsningen.
Ansøgning, samtale og kontaktDu søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor. Send derfor din ansøgning og dit CV snarest muligt.
Kontakt afdelingschef Mohamed Ouazzani på tlf. 72 68 23 20 for yderligere information.
Samtaler: Vi holder samtaler løbende.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex