Er du lønbogholder, og har du erfaring med lønadministration særligt for overenskomstansatte timelønnede? Er du nysgerrig på mulighederne for at optimere og udvikle forretningsgange ved hjælp af digitale løsninger? Så har vi en spændende stilling til dig!

Vores mangeårige lønbogholder ser frem til snart at nyde sit otium, og derfor indleder vi nu søgningen på hendes efterfølger. Du bliver en del af et økonomiteam, hvor humor, fællesskab og en uformel omgangstone er højt prioriteret. Du bliver en del af et team, der udgør den administrative kerne i Mariendal sammen med tætte kollegaer i blandt andet vores Servicecenter. Med reference til virksomhedens CFO bliver du ansvarlig for lønbogholderiet. Vi har netop implementeret et nyt ERP-system (E-komplet) samt opgraderet lønsystemet til Dynamics 365 Business Central. Sammen med CFO’en og det øvrige team vil du gentænke måden, vi lønbehandler i dag og sikre optimal udnyttelse af vores digitale værktøjer og ikke mindst sikre en smidig og korrekt lønbehandling hver måned.

Din profil

Vi er på udkig efter en lønbogholder, der har flere års erfaring med lønbehandling for både funktionærer og overenskomstansatte timelønnede - altså en god portion erfaring med disciplinen.

Du skal være en erfaren IT-bruger og have kendskab til Microsoft Office-pakken og gerne have bred erfaring med forskellige ERP- og lønsystemer. Du ser dig selv som en helt naturlig forgangs-mand/kvinde i forhold til udvikling og yderligere digitalisering i funktionen.

Personligt er du selvstændig, ansvarsbevidst og struktureret. Du har en analytisk tilgang til opgaverne, er engageret med gå-på-mod. Du er god til at håndtere forskelligartede og ikke planlagte opgaver, og sætter en ære i at udforske lønområdet bredt, så vi sikrer fortsat overholdelse af lovgivning, overenskomster og aftaler.

Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.

  • Månedlig lønkørsel til timelønnede og backup på funktionærer
  • Oprette og opdatere løn- og stamdata i systemer
  • Lønafstemninger
  • Refusion af sygdom og barsel
  • Sikring af overholdelse af bl.a. lokalaftale og Elektrikeroverenskomsten
  • Kommunikation med medarbejdere og sparring med ledere
  • Diverse bogholderiopgaver.

Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed i udvikling, hvor der er højt til loftet og stor frihed under ansvar. Desuden attraktiv pensionsordning, sundhedsforsikring, aktiv personaleforening, fællesarrangementer og meget mere. Stillingen er på fuldtid og med arbejdsplads på vores lokation i Brønderslev.

Lyder stillingen som noget for dig?

En spændende stilling i en virksomhed i udvikling. Stillingen er på deltid/fuldtid 30-37 timer om ugen på vores kontor i Brønderslev. Vi forventer at afholde 1. samtale i uge 25 og 2. samtale uge 26. Forventet opstart 1. august 2025 hvor der vil være rig mulighed for sidemandsoplæring med nuværende lønansvarlig.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Janni Holm Jørgensen på tlf. 25427702 eller CFO Jannik Simmelsgaard på tlf. 20741757. Vi behandler ansøgninger løbende.

Om Mariendal

Mariendal er en moderne og landsdækkende installations- og entreprenørvirksomhed med hovedsæde i Aalborg. Med 250 medarbejdere beskæftiger vi os primært med projektering, installation og servicering af El, CTS, Brand, Industriautomation og styretavler. Vi har et stærkt fokus på kontinuerlig udvikling af både vores forretningsområder og medarbejdere. Hos Mariendal vægter vi engagement, ordentlighed samt tværfagligt samarbejde som en naturlig del af hverdagen - og vi gør os umage. Vi tror på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi opfordrer derfor alle uanset alder, køn, nationalitet, etnisk oprindelse eller eventuelle handicap til at søge en stilling hos os.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex