CEGO søger engageret medarbejder til sikring mod hvidvask
Kan du komme i mål til tiden og er du god til engelsk, så er det måske dig vi søger!
Som en af Danmarks førende udbydere af online casinoer – med tilstedeværelse i både Danmark og England – er vi underlagt strenge krav til dokumentation og risikohåndtering. Derfor har vi brug for en kollega, som arbejder effektivt med sagsbehandling, og som trives i en rutinepræget rolle med tydeligt definerede ansvarsområder, faste procedurer og høje krav til dokumentation.
Om rollen
Du bliver en del af vores AML-team (Anti Money Laundering), hvor dit fokus vil være på at gennemføre konkrete opgaver relateret til overvågning og risikovurdering af kunder.
Din primære opgave vil være kontrol i forhold til de kunder, der spiller under vores spilletilladelse i UK. Du skal vurdere og eskalere undersøgelser til næste led, hvis du med effektiv og hurtig mønstergenkendelse identificerer forhold, der indikerer øget risiko for, at en kunde kan være involveret i kriminalitet.
Vores arbejde er underlagt tilsyn af myndigheder, og derfor foregår det skriftlige arbejde primært på engelsk.
Om dig
Det er en fordel, men ikke en forudsætning, at du har erfaring fra en branche eller anden rolle, hvor du har været vant til at arbejde efter KPI’er.
Derudover er du:
-
Drevet af tydelige mål og systematisk opgaveløsning
-
Stortrives med rutinepræget arbejde
-
Motiveres af effektivitet
-
Kan kommunikere skriftligt på engelsk.
Det er et plus, hvis du har indsigt i hvad AML og sagsbehandling er, men intet must.
Vi tilbyder
En mulighed for at blive en del af en af Aalborgs mest attraktive og ambitiøse arbejdspladser. Vi kombinerer en stærk faglig kultur med høj grad af frihed og ansvar.
-
En agil, flad organisation med hurtige beslutningsveje
-
Fleksible arbejdstider, 30 minutters betalt daglig pause og en politik om nul overarbejde
-
Fælles morgenmad, adgang til fitnessrum, personlig træning to gange om ugen og massage
-
Et arbejdsmiljø hvor faglighed, trivsel og samarbejde går hånd i hånd
-
Sundhedsforsikring og pensionsordning
Vi ved, at dygtige og engagerede medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor gør vi en aktiv indsats for at sikre et arbejdsmiljø, hvor du både bliver udfordret og trives.
Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chief People & Culture Officer Dorthe Hammer Hovaldt på dhhj@cego.dk eller tlf. +45 2140 0848.
Upload dit CV og en motiveret ansøgning via linket hurtigst muligt – vi behandler ansøgninger løbende. Tiltrædelse er snarest muligt.
Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge – uanset køn, alder, religion eller etnisk baggrund.
Virksomhedsbeskrivelse
CEGO A/S har eksisteret siden 2000 og driver i dag en række datterselskaber med forskellige online casinoer i såvel Danmark som internationalt. I 2012 lancerede vi Spilnu.dk, og vi var blandt de første der fik en casino-licens fra Spillemyndigheden, da den danske spillovgivning blev liberaliseret.
Spilnu.dk er unikke spillemaskiner, som alle er udviklet og produceret in-house. De er baseret på den klassiske "enarmede" fra spillehallen, som er tilsat en god dosis bonusspil, som giver en ekstra dimension til den klassiske spiltype og masser af ekstra underholdning. På Spilnu.dk er der fokus på hyggen og det sociale, hvor spillerne kan chatte med hinanden, mens de spiller.
Foruden Danmark opererer vi i UK, hvor du finder os under brandet Happy Tiger. CEGO A/S er ejet af tre Aalborgensiske iværksættere og VIA equity.
Du finder os i vores inspirerende kontor på havnefronten i Aalborg, hvor vi beskæftiger cirka 130 medarbejdere indenfor alt lige fra spiludvikling, webudvikling, spil- og lyddesign, grafik og kundeservice til serveradministration samt platform drift og -udvikling. Dertil kommer en række understøttende afdelinger i form af Compliance & Legal, Marketing, Økonomi og HR.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex