Har du lyst til at arbejde et sted, hvor fællesskab, tradition og engagement går hånd i hånd?

Skt. Nikolai Sogn er et dynamisk og aktivt sogn med et rigt kirkeliv og mange spændende arrangementer samt en stor gruppe engagerede frivillige og ansatte, der hver dag løfter i flok.
Vi afholder alt fra gudstjenester, bisættelser og begravelser til fyraftensarrangementer, sociale aktiviteter, foredrag og koncerter til alle aldersgrupper. Sammen danner vi således rammerne om oplevelser, hvor mennesker mødes, også på tværs af generationer.
Sognet omfatter udover vores kirke også tre store kirkegårde, Margrethekapellet med over 370 kirkelige handlinger årligt, Sortebrødreklostret samt sognehuset, som danner ramme om vores mange forskellige aktiviteter.

Vi kan tilbyde
En spændende og varieret hverdag i et godt og kollegialt arbejdsmiljø hvor vi hjælper og støtter hinanden. Opgaverne veksler mellem koordination og planlægning, kontakt med pårørende og besøgende, sagsbehandling, markedsføring, bogføring, fakturering, intern kommunikation og supportopgaver for ledelsen samt praktiske og administrative ad hoc-opgaver. Du vil blive en del af et lille dynamisk team på tre personer, hvor vi i fællesskab løser vores arbejdsopgaver med et smil.

Kirke- og kirkegårdskontoret er det centrale omdrejningspunkt for alle administrative opgaver og støttefunktioner i forbindelse med driften af kirken, kirkegårdene og alle aktiviteter, der foregår her. Vi løser dagligt vores opgaver i samarbejde med menighedsrådsmedlemmer, frivillige og ikke mindst vores mange dygtige og engagerede kollegaer. Det er derfor vigtigt, at du formår at kommunikere og samarbejde med alle kirkens forskelligartede faggrupper, ansatte og besøgende.

Vi søger en kollega som

▫ Er detalje- og løsningsorienteret
▫ Har gode kommunikative evner
▫ Er rummelig og empatisk
▫ Kan holde overblikket i travle situationer
▫ Ser muligheder frem for begrænsninger
▫ Har gode IT-færdigheder (herunder er Excel specielt et plus)
▫ Har flair for økonomi og bogføring vil være et plus

Dine opgaver vil bl.a. være

▫ Behandling af henvendelser fra kunder, pårørende, bedemænd, kollegaer mfl.
▫ Håndtering og sagsbehandling af askeurner - herunder udlevering af urner til pårørende.
▫ Bookning og koordinering af faciliteter og personale til alle arrangementer, kirkelige handlinger, møder m.v.
▫ Administrative opgaver til støtte for ledelsen, præster, andre kollegaer og menighedsrådet.
▫ Planlægge og udføre markedsførings- og SoMe-opgaver.
▫ Fakturering og lettere bogføring.
▫ Kontakt med eksterne samarbejdspartnere.

Løn og ansættelsesforhold
Lønniveau følger gældende overenskomst. Ansættelsen sker ved Sankt Nikolai Sogn, 4300 Holbæk. Dit arbejdssted vil være på vores kirke- og kirkegårdskontor på Anders Larsensvej 6, men også med deltagelse i bl.a. møder på sognets andre adresser i Holbæk.

Stillingen er et barselsvikariat og forventes at være på mellem 32 – 34 timer pr. Uge.

Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten indgået mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisation – Det Statslige Område (OAO-S Fællesoverenskomsten) og Organisationsaftalen indgået mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK), samt protokollat til organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (folkekirken). Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.

Ansøgere uden en erhvervsuddannelse indplaceres i løngruppe 1. Årslønnen udgør 278.710,00 kr. Der kan efter omstændighederne indgås aftale om indplacering i løngruppe 2.

Ansøgere med en erhvervsuddannelse indplaceres i løngruppe 2 sats I eller II, eventuelt løngruppe 3, sats I. I løngruppe 2 udgør årslønnen på sats I 315.799,00 kr. mens årslønnen på sats II udgør 338.145,00 kr. I løngruppe 3 udgør årslønnen på sats I 356.360,00 kr.

Alle beløb er angivet i nutidskoner pr. 1. april 2024.

Der kan efter omstændighederne indgås aftale om kvalifikations- og/eller funktionstillæg.

Løn samt eventuelle tillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk.

Menighedsrådet forslag til lønniveau er 338.145,00 kr. årligt ved ansættelse på 37 timer (nutidskroner). Der vil komme en regulering i forhold til antal timer ved ansættelsen.

Menighedsrådet kan oplyse, at der evt. vil blive indhentet referencer.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til kontoret på telefonnr.: 2975 2210 eller mail: 7274-kka@km.dk. Besøg også gerne vores hjemmeside www.holbaekkirke.dk

Ansøgningen med relevante bilag sendes på mail til 7274-kka@km.dk.

Ansøgninger læses løbende og skal være os i hænde senest den 30. maj 2025.

Ansættelse start: Hurtigst muligt.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex