Bliv en del af økonomiteamet i Center for Social Indsats
Center for Social Indsats varetager det specialiserede børne – unge og voksenområde, samt området for Unge i job og uddannelse, i Lyngby-Taarbæk Kommune. Vi er i fuld gang med at sætte det fremtidige hold i vores økonomiteam i Sekretariatet, en centralt placeret afdeling, der varetager opgaver på tværs af administration, økonomi samt udviklings – og implementeringsopgaver.
Vi søger en kollega der har lyst til at arbejde på det specialiserede socialområde, særligt med fokus på børneområdet.
Hvis du kan lide kombinationen af at have selvstændige opgaver og samtidig være en del af et hold, har god systemforståelse og lysten til at lære det specialiserede børneområde at kende – hvis ikke du allerede kender det, så er dette job måske noget for dig.
Om stillingen:
Sekretariatet, hvor stillingen er forankret, består af 18 medarbejdere der varetager forskellige opgaver indenfor administration, økonomi, udviklings – og implementeringsopgaver samt politisk betjening. Hertil generel understøttelse af centerets afdelinger.
Du vil blive en del af økonomiteamet hvor I vil være fire medarbejdere, du vil komme til at have dit primære fokus indenfor børneområdet (0-18 år). Dine nærmeste kollegaer varetager dels tilsvarende opgaver med hovedfokus på voksenområdet (+18 år) og på tværs af centeret ift. økonomiopgaver.
Dine primære opgaver vil være:
- Fakturabehandling og betaling, samlet set behandler vi ca. 10.000 faktura om året på tværs af det samlede område.
- Oprettelse af bevillinger i vores økonomisystem.
- Løbende sagsgennemgange og deltagelse i visitationsmøder.
- Controlling i vores prognosesystem Calibra.
- Sparring til ledere og medarbejder indenfor området.
- Lønudbetaling til timelønsansatte, gennemgang af attestationslister og andre løbende ad hoc-opgaver.
Kvalifikationer:
- Gerne erfaring med og flair for at arbejde i kommunale økonomisystemer.
- Struktureret og målrettet i dit arbejde
- Samarbejdsorienteret, har fokus på fælles løsninger og tager din del af ansvaret for opgaveløsningen.
- Relevant uddannelse og erfaring.
- Erfaring med tværfagligt samarbejde og interaktion med eksterne partnere.
Vi kan tilbyde:
- Gode kollegaer: Afdelingen og teamet består af positive, engagerede medarbejdere.
- Selvstændighed: Der er selvstændighed og ansvar i opgaveløsningen, da du sidder med en række selvstændige opgaver.
- Fokus på vores arbejdsmiljø: Vi lægger vægt på, at arbejdspladsen skal være et rart sted at være med en uhøjtidelig men ordentlig omgangstone
- Tæt på offentlig transport: Vores kontor er beliggende tæt på Lyngby station, hvilket gør det nemt at komme til og fra arbejde. Mulighed for erhvervskortaftale til bus, tog og metro.
Stillingen er en deltidsstilling på 25-30 timer pr. uge.
Vi glæder os til at byde en ny kollega velkommen snarest og senest pr. 1.8.2025.
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst. Ved ansættelse vil der blive anmodet om straffeattest.
Ansøgning:
Ansøgningsfristen 30. maj 2025 kl. 12
Vi forventer at holde samtaler i uge 24
Vil du vide mere:
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomimedarbejder Sadia Chugatai på tlf. 29 16 23 55, eller afdelingschef Helene Rønne på. 30 17 16 50.
I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex