Sekretariatet i Social-, Sundheds- og Beskæftigelsesforvaltningen (SSB) består af ca. 30 medarbejdere, der arbejder med udvalgsbetjening, sekretariats- og udviklingsopgaver, økonomistyring, budgetopfølgning, regnskab, juridisk rådgivning, ledelsesinformation og meget andet på tværs af forvaltningen.

Til sekretariatets konsulentteam søges en studerende med interesse for databeskyttelse til et studiejob med tiltrædelse 1. august 2025. Ansættelsen ophører ved endt uddannelse.

Jobbet
Studentermedhjælperen vil primært være tilknyttet forvaltningens jurist (GDPR-koordinator), men skal varetage opgaver sammen med andre fagligheder i organisationen, herunder systemforvaltere og ledere. Studentermedhjælperen vil blive del af kommunens GDPR-koordinationsteam, og få mulighed for at deltage i møder og oplæg med kommunens DPO.

Opgaverne vil primært omhandle databeskyttelse, herunder udarbejdelse af interne retningslinjer og procedure. Studentermedhjælperen vil fx skulle arbejde indgående med de decentrale GDPR-indsatser, gennem projektstyring og opfølgning på indsatser, samt vejledning af kollegaer.
Studentermedhjælperen vil indgå som en naturlig del i løsningen af de decentrale opgaver, og være med til at sikre kvalitet, struktur og kontrol med opgaveløsningen. Herudover kan jobbet bestå af administrative opgaver, lovfortolkning, udkast til afgørelser mv.

Studentermedhjælperen vil opnå kompetencer indenfor særlig databeskyttelse, samt processtyring, som vil kunne anvendes ved fremtidige job som bl.a. sikkerhedsrådgiver og DPO.

Forventning til ansøgere
Vi forventer, at du er i gang med en uddannelse indenfor kommunikation, samfundsvidenskab, jura eller anden relevant uddannelse – vi ser gerne, at du er på studiets 6. semester eller derover.

Vi forventer, at du har lyst til at arbejde med datasikkerhed, GDPR og offentlig administration. Derudover ser vi selvfølgelig gerne, at du har lyst til at prøve kræfter med arbejdet i en politisk styret organisation.

Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt i varetagelsen af egne opgaver, og har evnerne til at tillære dig ny viden og indgå i et tæt samarbejde med andre kollegaer med andre fagligheder.

Løn og ansættelsesforhold
Arbejdstiden er 10 timer pr. uge, som skal ligge i kommunens åbningstid. Arbejdstiden kan tilrettelægges fleksibelt ift. opgaver, deadlines, eksamener mv. Ansættelsen og lønnen fastsættes efter HK’s overenskomst om aflønning til studentermedhjælper. Aflønningen sker månedsvis.

Arbejdsstedet er Sekretariatet SSB, Borgervænget 12, 9460 Brovst.

Ansøgningsfrist
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 18. juni 2023.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til jurist Christina Albrektsen på 72 57 71 63 eller cfa@jammerbugt.dk.

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 26.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex