Sagsbehandler med færdigheder i struktur og administration søges til Etablissement- og Terrænkommandoen
Har du lyst til at være en del af udviklingen inden for administration på en interessant nordjysk arbejdsplads? Kan du arbejde med frihed under ansvar? Kan du lide at sætte dig ind i detaljen og samtidig bevare overblikket? Så er du måske vores kommende medarbejder!
Om os
Vi er en del af Ledelsessekretariatet ved Etablissement- og Terrænkommandoen (ETK) i Hjørring. Ledelsessekretariatet består af tre sektioner, herunder Administrationssektionen, som vi i Journalteamet er en del af. Som medarbejder i Journalteamet vil du blive en del af et lille velfungerende team, som har en bred kontaktflade til hele Etablissement- og Terrænkommandoen. Administrationssektionen består ud over Journalteamet af et Tidsadministrationselement samt receptionen. Hele sektionen udgør 12 dygtige medarbejdere.
Vi leverer administrativ støtte til hele Ejendomsstyrelsen i form af post- og opgavefordeling, administration af kursusvirksomhed og abonnementer, støtte til sagsbehandling, håndtering af klassificeret kommunikation og meget mere. Vi er med til at udvikle procedurerne for sagshåndtering ved Etablissement- og Terrænkommandoen. Korrekt journalisering og sagsbehandling er udgangspunktet for god forvaltningsskik.
Vi har et uformelt og positivt arbejdsmiljø, hvor vi vægter sparring og samarbejde med vores kollegaer højt. Hos os vil du finde glade og engagerede kollegaer samt gode muligheder for kompetenceudvikling.
Om stillingen
Som sagsbehandler vil din primære opgave ligge i at understøtte kommandoens opgavevaretagelse ved fordeling af indkommende post og opgaver og sikre, at den rette sagsbehandling gennemføres i den øvrige organisation. Du vil blive en del af vores kompetencecenter Workzone, der er et ESDH system. Der vil ligeledes være behov for at støtte med ad hoc administrative opgaver og sagsbehandling.
Dine primære opgaver er:
- Modtagelse og fordeling af post via vores elektroniske myndighedspostkasse
- Oprettelse og tildeling af sager i vores sagsbehandlingssystem (WorkZone)
- Støtte til håndtering af klassificeret post og tilhørende systemer
- Varetagelse af rollen som superbruger og underviser i vores sagsbehandlingssystem
- Administration af abonnementer/kompetenceudvikling
- Støtte til bemanding af vores reception
Du vil således skulle løse opgaver og bidrage til en række områder af administrativ karakter.
Dit faste tjenested vil være i Hjørring, og der vil være mulighed for hjemmearbejde. Der er gode udviklingsmuligheder i stillingen.
Om dig:
Vi forestiller os, at du har en kontoruddannelse inden for offentlig administration eller anden tilsvarende uddannelse, suppleret med erfaring fra lignende administrative stillinger evt. i staten.
Du er grundig, har gode samarbejdsevner og kender til sagshåndtering og processer, således at du sammen med dit team kan være med til at undervise, vejlede og understøtte de øvrige medarbejdere i Etablissement- og Terrænkommandoen.
Du arbejder struktureret, er god til at skabe overblik over detaljer og har fokus på overholdelse af deadlines, således at det sikres, at Etablissement- og Terrænkommandoen løser opgaverne rettidigt.
Du er rutineret i MS Office pakken.
Din evne til effektiv kommunikation og åbenhed over for at bidrage positivt i daglige interaktioner er tydelig. Du er god til at organisere dine egne opgaver, kan prioritere dine opgaver, og du er ansvarsbevidst over for dine egne og enhedens opgaver.
Det vil være en fordel men ikke et krav, hvis du har kendskab til Forsvaret og Forsvarsministeriets øvrige styrelser, og/eller har erfaring fra politiske organisationer eller tilsvarende.
Ansættelsesvilkår:
Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Arbejdsstedet er i Hjørring.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef, chefsergent Christian Havemann på telefon 7281 3054.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Mia A. F. Rostermund på telefon 3266 5971.
Ansøgningsfristen er den 6. juni 2025. Samtaler forventes afholdt i uge 24 og uge 25.
Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2025.
Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM ETABLISSEMENT- OG TERRÆNKOMMANDOEN
Etablissement- og Terrænkommandoen støtter og servicerer militære operative enheder og øvrige myndigheder under Forsvarsministeriet. Vi er ansvarlig for at levere og udvikle de fysiske rammer, som er nødvendige for deres virke. Vores ansvarsområde omfatter nybyggeri, vedligehold og facility management i form af bl.a. rengøring, kantine og arealpleje. Desuden varetager vi miljø- og energiopgaver og naturpleje af Forsvarets terræner.
Etablissement- og Terrænkommandoen har hovedkontor i Hjørring, men vi har medarbejdere på tjenestesteder over hele landet. Vi er en mangfoldig arbejdsplads, der er båret af motiverede fag- og videns fællesskaber.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex