Systemadministrator til KMD Nexus i Social- og Sundhedsforvaltningen
Hvis du har erfaring med implementering og drift af digitale løsninger og har kompetencer inden for analyse af behov og arbejdsgange, så kan vi tilbyde et spændende og afvekslende job i et miljø med gode kollegaer.
Forvaltningen befinder sig i reformernes tid, hvor bl.a. ældrereform og sundhedsreform stiller helt nye krav til vores opgaveløsning og dermed også til den digitale og teknologiske understøttelse.
Din profil
Vi søger en kollega, der har gode samarbejdsevner, og som er dygtig til at analysere, udvikle og implementere nye arbejdsgange i Nexus og andre digitale løsninger.
Du skal understøtte den løbende drift af Nexus samt være i stand til at samarbejde med superbrugerorganisationen. Vi lægger vægt på, at du har et godt overblik og kan forstå og oversætte faglige behov til gode og effektive digitale arbejdsgange.
Du er derfor et menneske, der både evner at arbejde systematisk og nyskabende, og som er opsøgende i forhold til alternative løsninger. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring som systemadministrator på KMD Nexus eller lignende fagsystemer.
Vi forestiller os, at du har en sundhedsfaglig uddannelse eller anden relevant uddannelse inden for IT, sundhedsteknologi eller lignende.
Dine opgaver
Som systemadministrator varetager du en bred vifte af opgaver i relation til drift og udvikling af KMD Nexus:
- Dine første store opgaver bliver at implementere ændringer i Nexus i forbindelse med Ældrereformen, Sundhedsreformen og FSIII-forenklingen. Opgaverne skal ske i samarbejde med kollegaer, konsulenter, ledere og driften
- Udvikling af Gladsaxe Kommunes brug af Nexus, herunder implementering af ny funktionalitet fx i forbindelse med ny lovgivning, snitflader mv.
- Løbende opdatering af Nexus ift. Nexus standard
- Håndtere den løbende support af Nexus i dialog med brugere og leverandør
- Rådgive, vejlede og udvikle hvordan Nexus bedst kan understøtte den faglige opgaveløsning
- Udarbejde vejledninger til brugerne og understøtte superbrugerne i implementering og formidling af ændringer.
Lidt mere om din nye arbejdsplads
Du bliver sammen med 3 andre medarbejdere en del af Nexusteamet i afdelingen Digitalisering og Hverdagsteknologi. Afdelingen består af 15 medarbejdere og er en del af Staben i Social- og Sundhedsforvaltningen. Enhedens fornemmeste opgave er at understøtte forvaltningens ledere og medarbejdere med at udvikle den faglige kvalitet og opgaveløsning gennem relevante digitale og teknologiske løsninger. Enheden varetager opgaver inden for fire hovedområder
- Digitalisering: Generel understøttelse af digitalisering i Social- og Sundhedsforvaltningen.
- Systemadministration og dokumentation: Ansvar for drift og udvikling af forvaltningens fagsystemer, hvoraf de største er Nexus, Fasit, KY og KSD.
- Hverdagsteknologi: Strategisk og driftsnær understøttelse af forvaltningens implementering af nye hverdags-/velfærdsteknologier.
- GDPR: Ansvar for forvaltningens GDPR-indsats.
Social- og Sundhedsforvaltningen er en stor forvaltning, som beskæftiger mere end 2.800 medarbejdere inden for bl.a. ældrepleje, sundhed, genoptræning, beskæftigelse, handicap og psykiatri. Forvaltningen rummer de tre fagafdelinger Sociale Tilbud og Indsatser; Borgerservice, Unge og Beskæftigelse samt Sundhed og Rehabilitering. Dertil kommer Staben, der udover Digitalisering og Hverdagsteknologi består af enhederne Administration og Udvikling samt Økonomi og Styring.
Vi har en uhøjtidelig omgangstone og et godt og uformelt arbejdsmiljø. Vi er gode til at sparre med hinanden, og vi er drevet af at finde fælles løsninger til gavn for borgerne.
Løn- og ansættelsesforhold
Der er tale om en 37 timers stilling.
Tiltrædelse snarest muligt.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Vi er en arbejdsplads med gode muligheder for hjemmearbejde.
Vil du vide mere?
Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
- leder af Digitalisering og Hverdagsteknologi Thomas Hausgaard på telefon 39 57 55 26 / mail thohau@gladsaxe.dk.
Du er også velkommen til at kontakte systemadministratorerne
- Anne Dyre Palnum på telefon 39 57 57 03 / mail andypa@gladsaxe.dk eller
- Johanne Kannik på telefon 39 57 55 37 / mail johkan@gladsaxe.dk.
Du kan læse mere om Gladsaxe kommune og Social- og Sundhedsforvaltningen på www.gladsaxe.dk.
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning og CV senest den 28. maj.
1. samtalerunde er planlagt den 13. juni og 2. samtalerunde bliver den 18. juni.
I Gladsaxe tager vi udgangspunkt i borgernes og virksomhedernes behov og trivsel i alt, hvad vi gør. Bæredygtig velfærd og udvikling er en mærkesag for os og vi arbejder for både social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed. Med FN’s verdensmål som ramme ser vi en bæredygtig fremtid som noget, vi skaber sammen – med borgere, virksomheder, foreninger og lokalsamfundet. Du kan læse mere om vores mål i Gladsaxestrategien.
Ingen ansatte i Gladsaxe Kommune må ryge eller bruge tobaksrelaterede produkter i arbejdstiden, som for eksempel snus og vapes.
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn/identitet, seksualitet, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex