Har du lyst til at gøre en forskel i hverdagen for vores beboere? Trives du med at skabe orden, rene omgivelser og tryghed – og kan du smile, selv mens du fylder depoter op? Så er det dig, vi leder efter!

Om jobbet:
Som husassistent hos os bliver du en meget vigtig del af hverdagen på plejehjemmet. Du vil ikke bare gøre rent – du vil gøre en forskel. Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

  • Rengøring i beboernes lejligheder – altid med respekt for hjemmet og det enkelte menneske
  • Rengøring af fællesarealer, så alle føler sig velkomne og tilpas
  • Bestilling af varer
  • Opfyldning af depot og daglig kontakt med kolleger og beboere

Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område. P.t. forventes tjenesten fortrinsvis at være i dagvagt på hverdage

Din profil:
Hvem er du?:

  • Du har lyst til at arbejde med ældre mennesker og være en del af deres hverdag
  • Du er omhyggelig, serviceminded og har sans for detaljen
  • Du trives med at tage ansvar og arbejde selvstændigt
  • Du møder andre med et smil – også på de travle dage
  • Erfaring fra lignende stilling er en fordel, men ikke et krav


Derfor skal du vælge os:
Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med hjerterum og højt til loftet
  • Gode og engagerede kolleger, der glæder sig til at tage imod dig
  • En vigtig rolle, hvor din indsats bliver bemærket og værdsat
  • En fast stilling på 37 timer pr. uge med arbejdstid på hverdage

Har du lyst til at være en del af vores lille hverdagseventyr, hvor små ting gør stor forskel? Så send os din ansøgning – vi glæder os til at høre fra dig!


Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen ønskes tiltrådt 1. juli 2025.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter konkret forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation.

Ugentligt timetal: 37 timer eller efter aftale.


Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til viceforstander Sidsel Haahr Jensen på sihaje@aarhus.dk.


Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Ansøgningsfristen er den 22. maj 2025.

Vi forventer at afvikle jobsamtaler den 26. maj 2025.

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.
Vi gør opmærksom på, at der i forbindelse med rekrutteringsprocessen vil blive foretaget opslag i vores referenceregister. Referenceregisteret omfatter tidligere medarbejdere i Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg, der er blevet bortvist grundet væsentlig misligholdelse af ansættelsesforholdet.


Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune:

Sundhed og Omsorg (MSO) i Aarhus Kommune arbejder med omsorg for ældre og sundhed for alle borgere.


Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.
Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus til en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex