Konstruktør til Faaborg Midtfyn Kommune
Bygningskonstruktør til FM Drift
By- Land og Kultur
Faaborg-Midtfyn Kommune
Vi søger en Bygningskonstruktør, gerne med en håndværksmæssig baggrund, som har lyst til at varetage bygningsdrift, samt lave vedligeholdelsesplaner på en del af kommunens bygninger.
Stillingen er på 37 timer og er i Facility Management (FM), Faaborg Midtfyn Kommune.
Enheden FM er en enhed under udvikling. Den varetager alle drifts- og vedligeholdelsesopgaver på kommunens bygninger. På kontoret er vi opdelt i fem team: Anlæg, Facility Management, havnen, vej & park og Energi og er tilsammen 34 medarbejdere. Herud over er der ca. 150 koordinatorer/servicemedarbejdere/assistenter, som holder til ude på kommunens bygninger. De er en del af FM og er med til at drifte kommunens institutioner og bygninger.
Du vil blive ansat i FM Drift, og vil have opgaver på bygningerne i hele kommunen.
Som vedligeholder, får du opgaver som er bygnings og brugerrelaterede.
Du vil blive ansat i en afdeling med gode kolleger i et uformelt miljø, hvor vi taler om opgaverne og løser dem sammen samt der vil være en del fagligt tværgående opgaver.
Mødested og kontorarbejdsplads er pt Mellemgade 15, 5600 Faaborg, hvor du vil få 11 nære kolleger.
Hovedopgaver:
- Besigtigelse/registrering af de indvendige og udvendige bygningsdele
- Udfærdigelse af vedligeholdelsesplaner
- Planlægning af vedligeholdsopgaver
- Indhentning af tilbud samt udarbejdelse af udbuds materiale på vedligeholdsopgaver
- Tilsyn ved udførelse af vedligeholdsopgaver
- Betaling af faktura - økonomistyring
- Indkøb af materialer for teknisk personale
- Ad hoc - opgaver
Alle opgaver løses i tæt samarbejde med Kontaktpersoner/Teknisk Servicemedarbejder/assistenter, samt brugere og leverandører.
Faglige og personlige kompetencer og ansvarsområder:
- Håndværksmæssig uddannelse er en fordel, men ikke et krav
- Byggeteknisk uddannelse er et krav
- Gode samarbejdsevner
- Ordenssans og overblik
- Fleksibel
- IT på brugerniveau (Office pakken)
- Kendskab til Revit og AutoCAD
- Kørekort til alm bil
- Selvstændig gennemførsel af projekter fra tilbud til aflevering
- Byggepladsstyring
- Økonomistyring
- Koordinering med både interne og eksterne samarbejdspartnere
- Kvalitetssikring
- Deltagelse i byggemøder
Personlige egenskaber
- Overblik
- Proaktiv
- Team orienteret
- Gode kommunikative evner
- Godt humør
Ansættelse:
Stillingen er fuldtid, 37 timer
Ansøgning bedes sendt igennem vores rekrutteringssystem.
Husk at vedhæfte cv, eksamensbeviser og evt. anbefalinger.
Der indhentes straffe og børneattest.
Ansøgningsfrist er d. 25.maj 2025
Ansættelsessamtaler afholdes umiddelbart efter
Vi ønsker stillingen besat d. 1. august 2025 eller efter aftale.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Du kan få mere at vide hos leder for Facility Management Preben Johansen på mobil 7253 3866.
Preben Johansen
Facility Management
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex