Mariedal er på udkig efter en serviceminded Økonomiassistent
Er du en haj til økonomi og administration? Trives du med kombinationen af faste og ad hoc-opgaver, og kan du lide at være ´go to´ person for både gæster og medarbejdere?
Om jobbet
Du bliver en del af økonomiteamet, der udgør den administrative kerne i Mariendal sammen med tætte kollegaer i blandt andet vores Servicecentre. Sammen er I ansvarlige for at sikre overholdelse af både de interne procedurer og eksterne krav rettet mod en klassisk økonomiafdeling. Der vil der være et rytmisk flow af faste opgaver krydret med "ad hoc" som kan være alt lige fra analyseopgaver til bestilling af kontorartikler, forplejning og flybilletter. Du vil have kreditor som ansvarsområde.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:
- Ansvarlig for elektronisk fakturahåndtering af kreditorer
- Oprettelse af kreditorer
- Afstemning af kontoudtog i forbindelse med månedsafslutning
- Bogføring af udlæg samt MasterCard
- Håndtering af mailbokse og fysisk post
- Hjælpe med telefonomstilling
- Afløser på debitor samt bank ved ferie/sygdom
- Diverse ad hoc-opgaver
Profil
Du har gerne erfaring fra en lignende rolle. Vi forestiller os en uddannelsesmæssig baggrund som kontorassistent, regnskabsassistent eller lign. Det vigtigste er, at du kan se dig selv i en stilling, hvor rettidig omhu og struktur er essentielt, men at du samtidig kan arbejde fleksibelt med ad hoc-opgaver i økonomiteamet.
Dine øvrige kendetegn:
- Du arbejder systematisk og fokuseret
- Du er nysgerrig og motiveret for at lære nyt
- Du har et stærkt personligt og fagligt engagement
- Du har styr på debit/kredit samt kontoplanens opbygning
- Du har en god momsforståelse og håndteringen heraf
- Er selvstændig og struktureret - du ved, hvornår du skal køre på og hvornår du skal bruge hjælp
- Evner at prioritere opgaver i en travl hverdag
- Du er service-minded; vedholdende og venlig i din kommunikation med både interne og eksterne kunder
- Du kan begå dig på alle niveauer i organisationen
- Dygtig formidler på dansk i både skrift og tale
- Erfaren i Office pakken
Vi tilbyder
En spændende stilling i en virksomhed i udvikling. Stillingen er på deltid/fuldtid 30-37 timer om ugen på vores kontor i Brønderslev.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Janni Holm Jørgensen på 25427702 eller CFO Jannik Simmelsgaard på tlf. 20741757. Vi behandler ansøgninger løbende.
Om Mariendal
Mariendal er en moderne og landsdækkende installations- og entreprenørvirksomhed med hovedsæde i Aalborg. Med 250 medarbejdere beskæftiger vi os primært med projektering, installation og servicering af El, CTS, Brand, Industriautomation og styretavler. Vi har et stærkt fokus på kontinuerlig udvikling af både vores forretningsområder og medarbejdere. Hos Mariendal vægter vi engagement, ordentlighed samt tværfagligt samarbejde som en naturlig del af hverdagen - og vi gør os umage. Vi tror på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi opfordrer derfor alle uanset alder, køn, nationalitet, etnisk oprindelse eller eventuelle handicap til at søge en stilling hos os.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex