Er du i målgruppen af morgendagens Group CFO? Vil du være med til at sætte retningen for en af Nordjyllands største virksomheder, Agillix? Har du solid erfaring med økonomistyring på koncernniveau og motiveres du af at skabe struktur, sammenhæng og fremdrift? Så har vi jobbet til dig!

Om Agillix

Vi er en ambitiøs rådgivningsvirksomhed med hovedsæde i Aalborg med ca. 500 medarbejdere. Vi har netop gennemført en større fusion og med højt specialiserede medarbejdere, et stærkt kundegrundlag og en ny samlet koncernstruktur, står vi foran en spændende rejse med fokus på vækst, digitalisering og konsolidering.

Om Group CFO-rollen

Som Group CFO får du det overordnede ansvar for vores Finance-afdeling og vores IT-afdeling. Du indgår i direktørgruppen og bliver tæt sparringspartner for vores CEO og øvrige ledere i koncernen.

Din hverdag vil være præget af både strategiske opgaver, fx beslutningsmateriale for bestyrelse og øvrig ledelse, og af hands on opgaver, fx controlling af vores projekter og opgaver i vores Finance-afdeling.

Dine hovedopgaver omfatter blandt andet:

  • Overordnet ansvar for økonomistyring, rapportering, budgetter, forecast og likviditetsstyring – på koncern- og selskabsniveau. Her arbejder du tæt sammen med vores finance-afdeling
  • Strategisk ansvar for IT-afdelingen for at sikre et optimalt systemlandskab, datainfrastruktur, høj datakvalitet og den fortsatte digitalisering og automatisering. Her arbejder du tæt sammen med lederen af IT-afdelingen, som rapporterer til dig
  • Ansvar for compliance indenfor det økonomiske, IT- og datamæssige område – herunder GDPR og datasikkerhed
  • Ledelsesansvar for i alt 15 dygtige og engagerende medarbejdere (hvoraf de to er i direkte reference til dig)
  • Aktivt bidrag til post-fusionsintegration på alle niveauer.

Din profil

Vi søger en forretningsorienteret, forhandlingsvant og handlekraftig Group CFO med følgende baggrund:

  • Økonomisk uddannelse (fx cand. merc. aud. eller cand.merc. i økonomistyring)
  • Erfaring som CFO – gerne fra koncernforhold
  • Erfaring med ledelse af både økonomi og IT-områderne
  • Skarp analytisk sans og evne til at oversætte tal til forretningsmæssige beslutninger
  • Stærke IT-kompetencer og er vant til selv at arbejde i og med forretningskritiske systemer
  • Du har en solid forståelse for digitaliseringens rolle i vores koncern og kan omsætte data til indsig
  • Trives i forandring og har dokumenteret erfaring med vækst, integration og digitalisering
  • Trives i et job med højt tempo og masser af ansvar – ikke et klassisk 8-16-job
  • Erfaring i at bygge stærke teams og skabe følgeskab
  • Som leder har du en coachende og motiverende ledelsesstil. Du udstråler autenticitet og robusthed og du har et tydeligt ledelsesmæssigt værdisæt
  • Stærk evne til at indgå i relationer og bygge netværk i og udenfor Agillix, og det betyder, at du kan anskue problemstillingerne fra flere perspektiver.

Interesseret?

Send din ansøgning og CV ved at klikke på ”Ansøg”. Ønsker du at høre mere, så kontakt CEO Uffe Bertelsen tlf. 9624 2424. Vi afholder løbende samtaler og lukker jobsøgningsprocessen, når vi har fundet vores nye Group CFO.

Agillix

Agillix-koncernen er en af Nordjyllands største virksomheder med omtrent 500 medarbejdere fordelt på seks lokationer i Aalborg, Brønderslev, Fjerritslev, Hobro, Randers og Aars. I vores rådgivningsforretning har vi mere end 9000 kunder, hvor vi tilbyder faglig sparring og et full-line servicekoncept, der dækker vores kunders behov - uanset branche. Vi har specialister, der rådgiver om alt lige fra økonomi, skatteforhold, regnskaber, grøn omstilling, digitale løsninger, specialiseret fagrådgivning samt meget mere.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex