Falder det dig naturligt at ønske dine patienter en dejlig dag, kan det være dig, vi har brug for pr. 01.08.25.

Vi er en lille speciallægepraksis, der fokuserer på og dagligt leverer høj faglighed, serviceniveau i top og rigtig gode patientoplevelser. Vi har til huse i skønne omgivelser i Hellerup med fri parkering, tæt på motorvej og bus lige ude foran. Personalet består af speciallægen, en praksismanager og en sekretær.

De daglige opgaver for vores nye lægesekretær vil bestå af følgende opgaver:

  • Telefon, visitation og booking af patienter med henvisning fra sygesikringen
  • Ansvarlig for hjemmeside
  • Ansvarlig for mailkorrespondancer
  • Journalarbejde - dagsprogrammer, henvisninger, korrespondancer, opfølgning mv
  • Registreringsopgaver - web-req, Clinea mv
  • Afløsning med klargøring til operationer, suturfjernelser og lignende praksisopgaver
  • Forefaldende opgaver


For den rette kandidat vil der også være mulighed for at udvide opgaveporteføljen.

Krav til dine kvalifikationer:
  • Højt serviceniveau
  • Smilende telefonbetjening og positiv tilgang til dette
  • Fleksibel til fingerspidserne - såvel i ansættelsen som i mødet med patienten
  • Proaktiv og selvstændigt tænkende
  • Erfaring fra det private sundhedsområde
  • Uddannet lægesekretær med erfaring fra kirurgisk speciale - gerne fra ortopædkirurgi


Vi tilbyder en deltidsstilling på 28-30 timer ugentlig med timerne fordelt fra mandag til fredag. Vi har en forventning om, at vores nye lægesekretær vil indgå i vores team med en naturlig nysgerrighed og humor. Du ser muligheder og ikke begrænsninger og vil være med til at skabe en sjov arbejdsplads, hvor der er rart at være, højt til loftet, plads til grin og samtidigt er indstillet på at give den en skalle.

Hvis du har nogen spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Praksismanager Anne på mail speciallaegerne@live.dk.

Vi forventer 1. runde ansættelsessamtaler i uge 25 og 2. runde i uge 26. Ansøgningsfrist mandag den 16.06.25 kl. 12.00 Jobannoncen er indrykket på Jobindex.