
Øresundsbron søger kundeassistent
Vil du være en del af vores glade team, der hjælper kunder før og efter deres tur på Øresundsbron? Så læs endelig videre her. Vi søger nemlig en ny dygtig kollega.
Året rundt tager mange på ferie, og Øresundsbroen er for mange porten til Europa eller omvendt vejen til et naturskønt Sverige med masser af oplevelser – vi møder kunder fra mange forskellige lande med en række problemstillinger i forbindelse med deres rejse.
Vi søger nu en fuldtidsmedarbejder til vores kundecenterteam på Lernacken i Malmø.
Jobbet
Som kundeservicemedarbejder arbejder du i et åbent kontorlandskab sammen med servicemindede kolleger. Du kommer til at opleve et højt tempo og besvare vores kunders spørgsmål både via telefon og e-mail. De mest almindelige opgaver du skal hjælpe vores kunder med, er spørgsmål og vejledning om priser, fakturaer, klager og refusioner.
Øresundsbrons kunder taler svensk, dansk og engelsk. Det er et krav, at du har en god forståelse af alle ovenstående sprog og er komfortabel med at tale engelsk.
Dine hovedopgaver vil være:
- Fokus på enestående kundeoplevelser
- Besvare indgående opkald via telefon, og besvar e-mails
- Andre administrative opgaver, f.eks. posthåndtering
Om dig
Vi søger dig, der altid
- møder kunden med empati og smil i stemmen og giver enestående service
- er holdspiller som tænker helhed samtidig med, at du primært arbejder på egen hånd
- tager ansvar for såvel dit som gruppens arbejde
- har en positiv indstilling, og bidrager til god stemning i teamet
- er problemknuser, drivende og nytænkende, og agerer, inden problemerne opstår
- er lærenem, og har gode computer færdigheder
- er fleksibel og bidrager positivt i teamet
- har god forståelse for det svenske og engelske sprog såvel skriftligt som mundtligt
Vi kan tilbyde
Et spændende og alsidigt job på en visionær og dynamisk dansk-svensk arbejdsplads, som udgør navet i en pulserende region, hvor du er med til at påvirke udviklingen. I Øresundsbron har vi en uformel, humanistisk virksomhedskultur med stort fokus på medarbejdertrivsel og det gode medarbejderskab. Som en del af dine ansættelsesvilkår får du pension, forsikringer samt bidrag til motion og forebyggende behandlinger. Vi mødes og hygger sammen til vores fælles aktiviteter.
Send din ansøgning
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Tine Granqvist på + 45 36 22 10 51 eller tpc@oresundsbron.com eller teamleder Linda Stockman på +46 702284304 eller lba@oresundsbron.com.
Ansøgning sendes senest den 15. januar 2026.
Øresundsbro Konsortiet er en dansk-svensk virksomhed, som ejes ligeligt af den danske og svenske stat. Øresundsbro Konsortiet ejer og driver Øresundsbron mellem Danmark og Sverige. Vores vision er en sammenhængende og mangfoldig region, hvor alle bevæger sig enkelt, sikkert, hurtigt og klimavenligt på tværs af Øresund. Vi er 145 medarbejdere, som driver og udvikler en fast og sikker forbindelse for vej- og togtrafik over Øresund og skaber forudsætningerne for en social, kulturel, økonomisk og miljømæssig værdi for vores kunder, ejere og omverden. Vores medarbejdere bidrager til vores succes. Vores organisation er præget af proaktivitet og fleksibilitet. Vi er stolte og hjælpsomme brobyggere, og et velfungerende samarbejde er en forudsætning for, at vi kan nå vores mål.