
CRM System Owner/Process Owner
Vil du have det fulde ansvar for drift, udvikling og vedligehold af vores Dynamics CRM-platform på tværs af flere lande – og samtidig drive spændende IT-projekter? Så er det måske dig, vi søger!
Hvorfor vælge ACO Nordic Group A/S?
Hos os får du en IT-karriere i et internationalt miljø med høj frihed, stærk opbakning og spændende IT-projekter. Du bliver en del af et team, hvor du får faglig sparring og tydelige mål. Der er mulighed for hjemmearbejde efter aftale, og vi tilbyder kantine-, fitness- og frugtordning.
Jobbet i praksis
Du får det overordnede ansvar for vores Dynamics CRM-system. Du bliver bindeleddet mellem forretningen og IT, og kommunikerer på flere niveauer. Dine opgaver vil inkludere:
- Drive udviklingen og vedligehold af Dynamics CRM-systemet og dets tillægsmoduler
- Koordinering og samarbejde med eksterne leverandører/programmører
- Facilitere et netværk af CRM-superbrugere/sælgere på tværs af organisationen i flere lande
- Yde 2./3. level support på CRM-systemet og dets komponenter
- Drive IT-projekter primært relateret til CRM, fx:
- Udrulning af ny funktionalitet (fx fields support)
- Integration med interne konfiguratorer
- Integration mellem telefoni og CRM
Hvem du er:
Du har en god forretningsforståelse og motiveres ved at oversætte forretningssprog til IT. Som menneske er du imødekommende, tillidsvækkende og har en positiv tilgang til arbejdsopgaverne.
- Du trives i rollen som bindeled mellem IT og forretning
- Du har erfaring med Dynamics CRM og forstår både forretningsmæssige og tekniske aspekter
- Du kan facilitere netværk og videndeling blandt superbrugere
- Du kommunikerer ubesværet på dansk og engelsk
Kultur & lederstil
Du bliver en del af en Great Place to Work certificeret virksomhed med korte beslutningsveje og stærkt socialt fællesskab. Vi tror på, at succes skabes gennem positiv energi og fælles vækst.
Om ACO Nordic Group A/S
ACO producerer, leverer og rådgiver om professionelle afvandingsløsninger – og har gjort det de sidste 65 år. Vi fokuserer på miljøvenlige løsninger og bæredygtighed. Vi er specialister i afledning af vand, og vores produkter sikrer, at så meget vand som muligt bliver genbrugt eller kommer rent tilbage til naturen. Læs mere på hjemmeside www.aco.com.
Praktiske informationer:
Arbejdssted: Ringsted
Arbejdstimer: 37
Rejseaktivitet: Kan forekomme
Ansøgningsfrist: d. 15.01.2026
Opstart: Hurtigst muligt
Det siger din IT Manager om teamet:
Succes starter med en stærk kultur. Som leder er mit mål at opnå et miljø, hvor tillid og ærlighed er grundlæggende, og hvor samarbejdet er tæt på tværs af roller. Med fælles strategi og mål ved alle, hvad der forventes, og kan bidrage til fællesskabet med energi og ejerskab og skabe fantastiske resultater.
Kontaktperson:
Birger Pedersen
IT Manager
Mobil: +45 429 46 429
Mail: Birger.Pedersen@aco.com
Vil du være en del af ACO-familien? Ring til os – eller send dit CV via knappen "Ansøg".
Vi glæder os til at høre fra dig.
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.