Christensen Kjærulff
København Ø

IT-projektkoordinator med overblik og handlekraft

Vil du være med til at drive vores digitale udvikling og skabe løsninger, der gør en forskel for hele virksomheden? Er du skarp til at skabe struktur, drive digitaliseringsprojekter og sikre implementering af digitaliseringsløsninger? Har du erfaring med at holde overblikket og koordinere komplekse projekter, og motiveres du af at være bindeled mellem teknik og forretning? Så er det måske dig, vi søger!

Om stillingen

Som IT-projektkoordinator bliver du en central del af vores digitale udvikling. Du får ansvar for at styre og koordinere projekter, der sikrer effektivisering i forretningen, hvor du tager ansvar for hele processen fra idé til implementering. Herunder foretager du også leverandøranalyser og præsenterer dine forslag for ledelsen. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med både interne teams og eksterne leverandører for at skabe løsninger, der understøtter vores forretning.

Dine primære opgaver bliver at:

  • Drive forretningsunderstøttende digitaliseringsprojekter fra idé til implementering
  • Sikre overblik og koordinering på tværs af systemer og processer
  • Udarbejde analyser og økonomiske budgetter for projekterne
  • Beskrive og omsætte idéer til konkrete løsninger
  • Koordinere samarbejdet mellem interne interessenter og eksterne leverandører

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du:

  • Har minimum 5 års erfaring med IT-projektledelse eller koordinering
  • Er selvstændig, struktureret og god til at tage styring
  • Har teknisk forståelse kombineret med god forretningsforståelse
  • Trives med en bred funktion og kan kommunikere tydeligt med både IT-teknikere og dine revisorkollegaer
  • Er idérig og kan omsætte tanker til konkrete forslag
  • Er en stærk kommunikator, der bygger bro mellem økonomi og IT.

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du har solid erfaring med IT og digitalisering. Det kan være, du har en relevant IT- eller projektlederuddannelse, eller at du har opbygget kompetencerne gennem praktisk erfaring. Erfaring fra revisions- eller konsulentbranchen er en fordel.

Arbejdstid

Jobbet er på 36,5 timer ugentligt. Der forhandles løn efter kvalifikationer. Dertil stiller vi en række medarbejdergoder til rådighed som for eksempel fri parkering, frokostordning, sundhedsforsikring, efteruddannelse efter behov samt telefon og internet. Desuden håber vi, at du har lyst til at være en del af firmaets sociale aktiviteter, hvilket inkluderer alt fra fredagsbar til mulighed for deltagelse i forskellige fritidstilbud gennem vores personaleforening.

Om Christensen Kjærulff

Christensen Kjærulff er et velrenommeret statsautoriseret revisionsselskab, som betjener små og mellemstore virksomheder i hele Danmark. Vi holder til i lyse og moderne lokaler på Østbanegade 123, 2100 København Ø, lige ved siden af Nordhavn station - tæt på S-tog og metro. Der er også mulighed for parkering i bygningens parkeringskælder.

I Christensen Kjærulff engagerer vi os både personligt og fagligt i vores arbejde. Hos os kan du forvente frihed under ansvar og fokus på samarbejde og medarbejdernes trivsel. Vi prioriterer en work/life balance, der giver mening for den enkelte.

Hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte partner Anders Lund, på telefon +45 33 30 15 15.

Vi afholder løbende samtaler og ansætter, når vi møder den rette kandidat, så vi opfordrer dig til at søge allerede i dag.

Ansøgningsfrist:

Snarest muligt.