
Controller med god forståelse for operationel performance
Brænder du for at forstå og formidle tal, optimere rapportering, og være med til at bidrage til virksomhedens udvikling og skabe forbedringer på bundlinjen?
Du bliver en del af vores Finansafdeling på hovedkontoret i Ishøj, hvor I er én controller, to bogholdere og økonomidirektøren. Sammen har I ansvaret for virksomhedens interne og eksterne rapportering, og har en stor berøringsflade ud i hele organisationen.
Dit ansvar bliver, i tæt samarbejde med den regionale ledelse, at sikre korrekt rapportering og budgettering, samt løbende bistå ledelsen med udarbejdelse af ad hoc rapporter og forbedring af allerede eksisterende rapporter til de stadigt stigende krav fra regional såvel som international ledelse.
I det daglige vil du beskæftige dig med en bred vifte af finansielle og operationelle rapporteringer og analyser med udgangspunkt i virksomheden finansielle tal. Du vil i høj grad opleve en frihed til at styre din dagligdag, så længe dette understøtter den daglige drift og månedlige rapportering.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Månedlig controlling af regionale driftsresultater
- Månedlig gennemgang af driftsresultater med regional ledelse
- Deltagelse i afrapportering til tysk moderselskab
- Årlig deltagelse i udarbejdelse af regionale budgetter
- Årlig deltagelse i klargøring til revisionen
- Vedligeholdelse, forbedring og udvikling af rapporter i samarbejde med IT
- Løbende ad hoc analyser udsprunget af aktuelle driftsmæssige udfordringer
Du brænder for at forstå, forbedre og formidle tal
Du er nysgerrig og trives i et samarbejde hvor du både skal føre kontrol med regional rapportering, men samtidig skabe en god dialog med de lokale ledelser om forståelse af deres forretning.
Du er opsøgende, særligt i forhold til ledelsens ønsker og behov for finansielle- og operationelle analyser og rapporter, og du sætter en ære i at formidle rigtige resultater på en måde, så alle føler sig godt klædt på.
Derudover er du kendetegnet ved at:
- være uddannet Cand.merc., HD Regnskab/Økonomistyring eller lignende
- være forretningsorienteret, gerne med 3-5 års erfaring fra en relevant økonomifunktion
- have gode analytiske evner og nemt ved at gennemskue komplekse problemstillinger
- kunne forstå, kortlægge og forbedre forretningsprocesser
- evne forretningskommunikation på engelsk i skrift og tale
Bannerfører for forandringer
Foruden de daglige opgaver står virksomheden over for en udskiftning af økonomisystem. Vi anvender i dag et ældre økonomisystem, der skal udskiftet til fordel for Business Central. Udskiftningen er planlagt og forventes at blive implementeret inden for det første år af din ansættelse. Du skal derfor være omstillingsparat og i en periode trives i en hverdag, hvor intet er ”som det plejer”. Og det vil være en klar fordel at have kendskab til Business Central.
REMONDIS A/S er på en spændende udviklingsrejse. Stemningen er afslappet, kaffemængden stor, og der er altid et godt grin lige om hjørnet. Så er du til komplekse opgaver og en varieret arbejdsdag, så sørger vi for at klæde dig godt på til det hele.
Er du vores nye Controller?
Send din ansøgning og CV via QuickApply på linket nederst hurtigst muligt. Vi indkalder til samtaler løbende, og forbeholder os retten til at ansætte før fristens udløb. Kun ansøgninger modtaget via linket vil komme i betragtning.
Har du spørgsmål til stillingen? Tag endelig fat i Økonomidirektør Mette Reichhardt, på telefon: 2828 8877 eller mer@remondis.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Om REMONDIS A/S
REMONDIS A/S er en del af én af verdens største virksomheder inden for renovation og affaldshåndtering. REMONDIS beskæftiger globalt mere end 45.000 medarbejdere i over 30 lande.
Vores kernekompetence i Danmark er indsamling, transport, sortering og behandling af affald. Vores kunder er private virksomheder, såvel som kommuner og ministerier og -institutioner. Vi har en ambition om at udvide vores aktiviteter i Danmark, herunder også at sikre fortsat udvikling af teknik, ny viden, engagerede medarbejdere, samt at kunne yde den service vores nuværende og nye kunder efterspørger nu og i fremtiden.
Du kan læse mere om REMONDIS A/S her. og se vores video om REMONDIS A/S her.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.