Thiele A/S
København Ø

THIELE søger økonomimedarbejder og butiksadministrator

Til vores økonomiafdeling på Østerbro søger vi en struktureret og selvstændig medarbejder, som i en fuldtidsstilling skal indgå i koncernens økonomiafdeling på 10 personer.

Stillingen vil være sammensat af opgaver både vedr. vores forretningers daglige opgaver i relation til Thieles butikssystem og butiksadministration (”butiksadministrator”) samt traditionelle økonomi- og bogholderimæssige opgaver (økonomimedarbejder/controller).

Arbejdsopgaver

  • Daglig telefonisk kontakt med forretninger mv. samt assistance til forretningernes anvendelse af kassefunktion samt butikssystem, herunder håndtering af kasserapporter, fakturering mv. Vi sørger naturligvis for behørig oplæring i brugen af butikssystem mv.
  • Afstemning af regnskabsposter, bl.a. banker, samt opfølgning på korrekt bogføring, registrering mv.
  • Gennemgang af debitor saldolister samt opfølgning vedr. ordrer mv.
  • Klargøring til revision samt assistance til opstilling af mindre virksomhedsregnskaber
  • Ad hoc-opgaver i økonomifunktionen

Vi forventer

  • Du har erfaring med arbejdet i en regnskabsfunktion
  • Du er vant til at arbejde med Excel samt har gerne kendskab til Navision
  • Du arbejder selvstændigt og struktureret
  • Du har ordenssans og er detaljeorienteret
  • Du har et godt humør og er god til at arbejde i et team
  • Du har lyst til at arbejde med opgaver af såvel udviklende som rutinepræget karakter

Vi tilbyder

  • At blive en del af en stabil virksomhed, som har eksisteret i mere end 200 år
  • At blive en del af et serviceorienteret team med godt humør og en behagelig omgangstone
  • En organisation hvor initiativ, selvstændighed og målrettet adfærd er i fokus
  • En lønpakke der modsvarer kvalifikationerne, herunder pensionsordning og sundhedsforsikring
  • En organisation i spændende udvikling

Tiltrædelse snarest muligt.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte CFO Morten Olesen på tlf. 36 78 58 22.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.