
Brænder du for god kundeservice? – og vil du være en del af et dansk designbrand?
FDB Møbler søger en imødekommende og engageret kundeservicemedarbejder, der vil være med til at give vores kunder den bedste oplevelse og skabe service i verdensklasse.
Stillingen er på 30 timer om ugen, og du bliver en vigtig del af vores team på hovedkontoret i Albertslund.
Om jobbet
Som en del af kundeservice for vores webshop er du stemmen udadtil. Du hjælper kunderne med alt fra spørgsmål om produkter til ordrestatus og vejledning – altid med et smil i stemmen og øje for detaljen.
Dine opgaver bliver bl.a.:
- Besvarelse af kundehenvendelser på telefon og mail
- Rådgivning om produkter og sortiment
- Håndtering og opfølgning på ordrer herunder kontakt til fragtpartnere.
Vi leder efter dig, der:
- Har erfaring med kundeservice – eller har lysten og gåpåmodet til at lære det
- Kommunikerer flydende på både dansk og engelsk
- Er struktureret, løsningsorienteret og trives i et travlt miljø
- Har flair for IT
- Erfaring med Shopify, Navision og DIXA er en fordel.
Vi tilbyder
- Et stærkt brand i vækst
- En arbejdsplads med højt til loftet og plads til idéer
- En hverdag hvor kvalitet, design og kundetilfredshed går hånd i hånd
- Godt team med søde kollegaer og et rart arbejdsmiljø.
Det praktiske
Arbejdstid: 30 timer/uge
Arbejdsplads: Hovedkontoret i Albertslund
Opstart: Hurtigst muligt
Yderligere information samt ansøgning
Send din ansøgning til ansogning@fdbmobler.dk senest 17. november 2025. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Christian Krarup Kling på tlf. 3048 6638.
Vi holder samtaler løbende – vi glæder os til at høre fra dig!