Dencon A/S
Skive

Bogholder til Dencon A/S

Dencon A/S repræsenterer en fortælling om samarbejde, bæredygtighed og kontinuerlig udvikling. Vi er mere end blot producenter af kontormøbler og indretningsløsninger. Med fokus på design og innovation i arbejdsmiljøer stræber vi gennem vores produkter og service efter at forme inspirerende rammer, hvor teamånden trives, og kreativitet blomstrer.

Dencon er en velkonsolideret familieejet virksomhed, med over 60 års erfaring og produktion i Skive – hvor din arbejdsplads også vil være.

Vi søger en selvstændig og ansvarsbevidst bogholder, der har lyst til at få det fulde ansvar for bogholderiet, og blive en nøgleperson i virksomheden.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

  • Daglig bogføring inkl. debitor- og kreditoropfølgning
  • Lønudarbejdelse for time- og månedslønnede 1 gang om måneden, søgning af lønrefusion m.v.
  • Håndtering af kreditforsikring
  • Indberetning af moms, skat og punktafgifter, samt indberetning til øvrige myndigheder
  • Løbende afstemninger og økonomisk opfølgning
  • Assistance ifm. måneds- og årsafslutning
  • Ad hoc-opgaver, hvor du bliver en naturlig del af virksomhedens økonomiske drift

Selvom du er alene om bogholderiet, vil du indgå i et tæt og uformelt samarbejde med resten af teamet – både i produktionen og på kontoret.

For at trives i rollen har du flere års erfaring med bogholderi og er vant til at arbejde selvstændigt. Du har flair for IT og sætter dig hurtigt ind i nye systemer og processer.

Vi anvender Microsoft Dynamics 365 Business Central som vores ERP-system.

Stillingen er på 25-30 timer om ugen, og arbejdspladsen er beliggende på Skyttevej 21 i Skive. Tiltrædelse er hurtigst muligt.

Hvis du kan se dig selv som en del af Dencon A/S, og har lyst til at blive en nøgleperson i en virksomhed med både historie og ambitioner, så send os din ansøgning og dit CV snarest muligt til bb@dencon.dk. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte CFO Brian Bærentzen på tlf. 51 96 19 58.

Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi finder den rette kandidat.