NordVestBO
Holstebro

Controller - barselsvikariat

Vi søger en engageret og selvstændig Controller til et barselsvikariat med opstart den 1. januar og en forventet varighed på 12 måneder. Stillingen er placeret i vores administrationsafdeling i Holstebro

Velkommen til NordVestBO
NordVestBO er et alment boligselskab med hovedkontor i Holstebro. Vi er cirka 60 medarbejdere, og vi administrerer 3.300 studie-, familie- og ældreboliger i Holstebro og Struer. Vi sætter en ære i at bygge, renovere og udleje attraktive boliger og holde vores 43 afdelinger i en god stand. Vi er en almen boligorganisation med service i højsædet og boliger til alle.

Jobbet
Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer med fokus på ejendomsadministration. Vores administration drives fra kontoret i Holstebro, hvor du får 23 kolleger i administrationen og et tæt samarbejde med vores øvrige medarbejdere i vicevært-, rengørings- og gartnerteams i Holstebro og Struer.

I NordVestBO hjælper vi hinanden og har fokus på, at både medarbejdere, lejere og ejendomme trives.

Som Controller i vores team bliver dine opgaver:

  • Ansvar for udarbejdelse af regnskaber, budgetter og varslinger for ca. 10-12 afdelinger
  • Diverse ad hoc-opgaver for økonomichefen, herunder afstemninger til hovedselskabet
  • Fakturering til samarbejdspartnere
  • Bogføring af diverse opkrævninger i boligafdelinger
  • Løbende ad hoc-opgaver

Vi forventer, at du:

  • Har en relevant økonomisk uddannelse
  • Har erfaring fra en økonomiafdeling – gerne med controlling og rapportering
  • Er vant til at arbejde med Microsoft Office, især Excel
  • Har du erfaring med EG Bolig, er det en fordel, men ikke et krav
  • Er proaktiv og møder folk med et smil
  • Har gode kommunikationsevner og tør udfordre opgaverne konstruktivt

Hvad tilbyder vi:
Hos NordVestBO får du afvekslende opgaver og en høj grad af frihed under ansvar. Vi vægter en god balance mellem arbejds- og privatliv, medarbejdertrivsel og et godt arbejdsmiljø højt.

Ansættelse efter Funktionæroverenskomsten for Handel, Viden og Service (HK/BL/Dansk Erhverv) og løn efter kvalifikationer samt gode personalegoder, herunder:

  • Sundhedsforsikring
  • Tilskud til massage
  • Frokostordning
  • Velfungerende og aktiv personaleforening

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt inkl. betalte pauser. Du får et job med gode muligheder for faglig udvikling.

Ansøgning
Ansøgningsfrist: 14. november 2025 Vi forventer at afholde samtaler i uge 48.

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Økonomichef Allan Juhl Jensen, telefon: 51 27 99 09, mail: ajj@nordvestbo.dk

Vi ser frem til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.