
Controller - barselsvikariat
Vi søger en engageret og selvstændig Controller til et barselsvikariat med opstart den 1. januar og en forventet varighed på 12 måneder. Stillingen er placeret i vores administrationsafdeling i Holstebro
Velkommen til NordVestBO
NordVestBO er et alment boligselskab med hovedkontor i Holstebro. Vi er cirka 60 medarbejdere, og vi administrerer 3.300 studie-, familie- og ældreboliger i Holstebro og Struer. Vi sætter en ære i at bygge, renovere og udleje attraktive boliger og holde vores 43 afdelinger i en god stand. Vi er en almen boligorganisation med service i højsædet og boliger til alle.
Jobbet
Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer med fokus på ejendomsadministration. Vores administration drives fra kontoret i Holstebro, hvor du får 23 kolleger i administrationen og et tæt samarbejde med vores øvrige medarbejdere i vicevært-, rengørings- og gartnerteams i Holstebro og Struer.
I NordVestBO hjælper vi hinanden og har fokus på, at både medarbejdere, lejere og ejendomme trives.
Som Controller i vores team bliver dine opgaver:
- Ansvar for udarbejdelse af regnskaber, budgetter og varslinger for ca. 10-12 afdelinger
 - Diverse ad hoc-opgaver for økonomichefen, herunder afstemninger til hovedselskabet
 - Fakturering til samarbejdspartnere
 - Bogføring af diverse opkrævninger i boligafdelinger
 - Løbende ad hoc-opgaver
 
Vi forventer, at du:
- Har en relevant økonomisk uddannelse
 - Har erfaring fra en økonomiafdeling – gerne med controlling og rapportering
 - Er vant til at arbejde med Microsoft Office, især Excel
 - Har du erfaring med EG Bolig, er det en fordel, men ikke et krav
 - Er proaktiv og møder folk med et smil
 - Har gode kommunikationsevner og tør udfordre opgaverne konstruktivt
 
Hvad tilbyder vi:
Hos NordVestBO får du afvekslende opgaver og en høj grad af frihed under ansvar. Vi vægter en god balance mellem arbejds- og privatliv, medarbejdertrivsel og et godt arbejdsmiljø højt.
Ansættelse efter Funktionæroverenskomsten for Handel, Viden og Service (HK/BL/Dansk Erhverv) og løn efter kvalifikationer samt gode personalegoder, herunder:
- Sundhedsforsikring
 - Tilskud til massage
 - Frokostordning
 - Velfungerende og aktiv personaleforening
 
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt inkl. betalte pauser. Du får et job med gode muligheder for faglig udvikling.
Ansøgning
Ansøgningsfrist: 14. november 2025 Vi forventer at afholde samtaler i uge 48.
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Økonomichef Allan Juhl Jensen, telefon: 51 27 99 09, mail: ajj@nordvestbo.dk
Vi ser frem til at høre fra dig!
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.