Indkøbsnetværket ApS

Rådgiver til indkøbsnetværket – skab besparelser hos kunderne

Leder du efter en entreprenant konsulentvirksomhed, hvor du får din egen kundeportefølje? Og vil du være den, der får virksomheder til at spare tid og penge – helt uden at de behøver at rejse sig fra skrivebordet?

Hos os får du:

  • fuld frihed til at styre din egen kundeportefølje og tilrettelægge din hverdag, som det passer dig
  • en attraktiv portefølje-indtjening, hvor dine resultater bliver belønnet direkte
  • sparring og støtte fra et landsdækkende team, der altid er klar til at hjælpe dig videre.

En del af Indkøbsnetværket

Du bliver en del af et landsdækkende team på 12 erfarne konsulenter, der hver dag hjælper små og mellemstore virksomheder med at opnå besparelser gennem fælles indkøbsaftaler. Selvom vi arbejder selvstændigt med vores egne kundeporteføljer, så vi er aldrig alene. For vidensdeling og sparring er altid en fast del af dagligdagen.

Du bygger og vedligeholder din egen kundeportefølje

Som konsulent hos Indkøbsnetværket hjælper du små og mellemstore virksomheder med at optimere deres indkøb og reducere omkostningerne – helt uden, at de selv skal bruge tid eller ressourcer på det.

Din kerneopgave er at forbinde virksomhederne med vores forhandlede indkøbsaftaler, der sikrer dem bedre priser på alt fra energi og forsikring til IT og kontorartikler. Du hjælper derfor dine kunder med at:

  • spare penge gennem fælles indkøbsaftaler, der giver dem adgang til lavere priser hos udvalgte leverandører
  • frigøre tid ved at tage ansvaret for at finde de bedste løsninger på deres indkøbsbehov, så de kan fokusere på deres kerneforretning
  • optimere deres indkøb på omkostningstunge områder, hvor de ofte ikke selv har ekspertisen til at opnå de bedste aftaler.

Selvstændig rådgiver med eget CVR-nummer

Der er mange indgange til stillingen, men det er vigtigt, at du er en erfaren sælger og rådgiver, der har en struktureret og selvstændig tilgang til opgaven. Det er en fordel, hvis har erfaring med at drive din egen forretning, men det er ikke et krav.

Til gengæld er det vigtigt, at du:

  • har erfaring med CRM-systemer og bruger dem aktivt i din hverdag
  • er fortrolig med Office-pakken som et dagligt arbejdsredskab
  • har et CVR-nummer og arbejder selvstændigt og struktureret
  • er en troværdig rådgiver med energi og flair for at skabe langvarige kunderelationer.

Vil du være en del af Indkøbsnetværket?

Ansøgningsfristen er d. 23. januar 2026. Vi kalder løbende til samtale, så send din ansøgning allerede i dag via knappen ”Ansøg”. For yderligere information kan du kontakte indkøbsrådgiver og partner Bent Sørensen på 30 94 88 80.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.