Dyrup-Sanderum Antenneforening
Odense SV

Kontorkoordinator - 20 timer pr. uge

Vi søger en serviceminded, kvalificeret og selvstændig kontorkoordinator der kan varetage medlemsbetjening og sekretariatsfunktion i vores forening.

Faglige kvaliteter

Vi forventer, at du har solidt kendskab til en eller flere af nedenstående opgaver, og lyst til at lære om de øvrige.

  • Varetagelse af den daglige drift af sekretariatet i forhold til:
    • Betjening af medlemmer.
    • Betjening af bestyrelsen.
    • Udsendelse af nyhedsbreve.
    • Eventuel opdatering af informationer på hjemmeside.
  • Du skal være fortrolig med Word og Excel og kunne opdatere Facebook.
  • Du skal være parat til at lære vores administrationssystem.
  • Har du kendskab til WordPress vil det være en fordel, men ikke et krav.

Personlige kvaliteter

  • Vi søger en udadvendt og serviceminded person som kan være ambassadør for foreningens værdier. Foreningen er ejet af medlemmerne, det forhold skal reflekteres i kontakten med medlemmerne, som altid er i centrum.
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejde i medlemsejede foreninger eller selskaber, og har indsigt i hvad det betyder at arbejde for en bestyrelse og kunne planlægge aktiviteter og opgaver i tæt samspil med bestyrelsesformanden.
  • Du skal være selvkørende, have overblik og arbejde struktureret
  • Du skal kunne udtrykke dig klart i tekst og tale
  • Du skal gerne have erfaring i anvendelse af Facebook
  • Du skal være parat til oplæring i relevante emner vedrørende tv og internet og yde let support

Vi tilbyder

  • Et spændende og alsidigt job i en veldrevet antenneforening.
  • Mulighed for at præge udviklingen for medlemmerne
  • En introduktion til jobbet og virksomhedsområdet
  • En stilling på 20 timer pr uge, hvor der forekommer enkelte aftenmøder. Arbejdstiden tilrettelægges med ansøger i forbindelse med ansættelsen
  • Løn efter aftale

Tiltrædelse gerne pr 1. december 2025, eller snarest derefter.

Spørgsmål kan rettes til formand Henrik Lindholm på telefon 4190 8001 eller mail formand@dsa-net.dk.

Ansøgning, referencer og relevante bilag sendes til formand@dsa-net.dk mærket ”Kontorkoordinator”.

Samtale gennemføres efter aftale.

Om foreningen

DSA er en medlemsejet internetudbyder der leverer hybridfiber internetløsninger, tv-signaler og streamingtjenester til medlemmerne.

Foreningen er en 100 % medlemsejet forening som har eksisteret i mere end 55 år og som har ca. 4.100 medlemmer.

Foreningens hovedfokus er i dag på billigt internet i høj hastighed og høj kvalitet til medlemmerne.

Foreningen er 100 % selvstændig og non profit, og vi vægter højt at bevare vores selvstændighed som forening.

Foreningen varetages i dagligdagen af kontorkoordinator i samarbejde med vores bogholder som begge refererer til formand og bestyrelse, som består af fem medlemmer.

Læs mere om foreningen på www.dsa-net.dk