PensionsRådgiverne ApS
København Ø

PensionsRådgiverne søger erfaren medarbejder til vores kundeservice

Vil du være med til at gøre en forskel for vores private kunder? Og vil du bidrage til at sikre den høje kvalitet i vores kundeservice og administrative processer?

PensionsRådgiverne søger en engageret medarbejder til vores kundeservice, der kan sikre den daglige drift og bidrage til at skabe merværdi for vores eksisterende kunder.

Vi er i stærk vækst og vi udvikler os hurtigt. Derfor søger vi en struktureret og serviceminded medarbejder, der vil indgå i vores team og skabe synlige resultater inden for pensionsrådgivning, service og administration.

Du bliver en del af et dedikeret team af dygtige og professionelle kolleger, hvor vi deler viden, sparrer og hjælper hinanden til succes. Dette gør vi altid med fokus på gennemsigtighed, ordentlighed og værdi for kunden.

Om rollen

Din primære opgave bliver at sikre, at kundeservice og de administrative processer kører smidigt og korrekt, så vores pensionsrådgivere kan fokusere på deres daglige rådgivning af vores kunder.

Du arbejder med den daglige drift, hvor du sikrer en høj kvalitet og serviceniveau. Du tager ejerskab og får frihed til at skabe dine egne resultater.

Dine primære opgaver vil være

  • Håndtere forskelligartede administrative opgaver efter rådgivning af vores kunder.
  • Håndtere indgående mails og opkald fra vores eksisterende kunder.
  • Sikre korrekte opdateringer af kundedata og informationer.
  • Yde proaktiv og opfølgende rådgivning til vores eksisterende kunder.
  • Kontakt til eksterne samarbejdspartnere.
  • Daglig sparring med rådgivere om kundecases og administrative processer.

Vi søger dig, der

  • Har en pensionsfaglig baggrund, gerne som udadvendt kundeorienteret medarbejder hos en pensionsmægler/-agentur eller hos et pensionsforsikringsselskab eller bank.
  • Du er struktureret, engageret og sætter en ære i at levere høj kvalitet.
  • Trives i en rolle, hvor du supporterer vores rådgivere og sikrer den administrative del af processen.
  • Er løsningsorienteret og har et godt drive.
  • Er god til at tale med mennesker og har gode og kommunikationsevner.
  • Trives med salg og formår at skabe værdi for kunderne ud fra deres behov.
  • Har flair for IT og er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer.
  • Er en holdspiller og arbejder godt selvstændigt, såvel som i team.

Vi tilbyder

Hos os får du både frihed og udvikling:

  • En virksomhed i vækst med højt til loftet og plads til egne initiativer.
  • Stærk og uformel kultur med korte beslutningsveje og et højt engagement.
  • Fast løn efter kvalifikationer.
  • Frihed, ansvar og indflydelse på egne opgaver.
  • Mulighed for efteruddannelse og personlig udvikling.
  • Du bliver en del af et voksende, velfungerende team med god stemning.

Om PensionsRådgiverne

PensionsRådgiverne blev etableret i 2021 og vi har siden haft succes og derved opnået kraftig vækst.

Vi er en ambitiøs, uvildig og uafhængig rådgivningsvirksomhed, der arbejder for at skabe mest mulig værdi for vores kunder gennem ærlig, gennemsigtig og værdiskabende rådgivning.

Vi er i dag over 30 medarbejdere fordelt i Århus og København og rådgiver mere end 4.300 private kunder, som samlet har over 2,5 mia. kr. placeret i samarbejde med vores leverandører.

Hos os er kulturen uformel, ambitiøs og ordentlig og du får mulighed for at præge en ung vækstvirksomhed med ambitioner.

Vil du med på holdet?

Lyder det som det rigtige, næste skridt for dig, så send din ansøgning og dit CV via linket nedenfor.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kunde- og administrationschef Joy Isabel Magnus Lykke på 41 95 11 32.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.