F & H Com A/S
Horsens

Erfaren salgskoordinator – få en nøglerolle i en virksomhed i vækst

Vil du være med til at sikre flow i hverdagen – og skabe glade kunder og stærk support til vores salgsteam?

Og vil du arbejde et sted, hvor samarbejde og godt kollegaskab ikke bare er tomme ord?

Hos os får du:

  • kolleger, der løfter i flok og har et højt humør
  • en hverdag i en virksomhed i vækst med høj faglighed og afslappet stemning
  • mulighed for at præge din egen arbejdsdag med afvekslende opgaver.

Stærkt fællesskab og DIY-ånd i hjertet af Horsens

F&H Com A/S er en dansk handelsvirksomhed, der sælger gør-det-selv-produkter til hus, have og fritid – fra VVS-artikler til garageporte – til kunder i hele Europa.

I Horsens bliver du en del af et tæt team med kolleger inden for salg, indkøb, kundeservice, økonomi og lager. Og du mærker hurtigt på os, at vi arbejder mod et fælles mål. Det betyder, at vi hjælper hinanden – og det med et smil, for det er vigtigt for os, at vi har det sjovt undervejs.

Du sikrer flow og fremdrift i salget

Som salgskoordinator holder du overblikket over alt fra stamdata og tilbud til kundehenvendelser. Du bliver limen i et team, der har travlt – men altid tid til hinanden.

Mere specifikt kommer du til at:

  • supportere sælgere og Key Account Managers
  • håndtere telefonisk kundeservice og opfølgning
  • udarbejde og følge op på tilbud
  • oprette og vedligeholde varer og stamdata – vi bruger Business Central
  • løse diverse ad hoc- og salgsrelaterede opgaver.

Du har overblik og sans for relationer

Med dine evner til at holde overblik over flere opgaver på én gang og din lyst til at yde god service, er du med til at sikre en effektiv salgsproces. Du arbejder struktureret, selvstændigt og trives i en hverdag med mange kontaktflader. Med andre ord er du god til at samarbejde og du har gåpåmod.

Derudover forestiller vi os, at du:

  • har solid erfaring med salgssupport og kundekontakt
  • er velkendt med at oprette varer i et B2B-flow
  • har erfaring med stamdata og du ved, hvilken betydning, det har for forretningen
  • er god til at sætte dig ind i nye IT-systemer
  • kan formulere dig flydende på dansk og engelsk – både skriftligt og mundtligt.

Er du vores nye kollega?

Vi kalder løbende til samtale, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Hvis du har yderligere spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Jacob Lange, Key Account Manager, på tlf. 53 73 46 43.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.