
Studentermedhjælper inden for forretningsudvikling
Vil du være med til at digitalisere en hel branche? Vi har travlt hos Minuba og søger derfor en studentermedhjælper, så vi kan blive ved med at skalere og have markedets bedste produkt.
Du vil være tilknyttet en mentor, der vil sparre med dig og sætte dig ind i de forskellige opgaver. Du vil kunne prøve kræfter med mange forskellige opgaver, og til at starte med vil du blandt andet arbejde med vores gratis platform Minuba GO!
Arbejdsopgaver
Din primære arbejdsopgave vil være at sikre den daglige drift af vores freemium-version. Sekundært vil du blive inddraget i ad hoc-opgaver relateret til et etableret salgsteam. Her vil du bl.a. få hands-on erfaring med B2B-salg af et SaaS-produkt. Det kan heller ikke udelukkes, at vores marketingafdeling over tid vil have brug for din brancheindsigt og dit kendskab til vores mindste kunder. Har du et særligt interessefelt, vil vi forsøge at matche dette, når det er muligt.
Konkrete opgaver:
- Leadgenerering
- Afholdelse af eksterne kundemøder med nye og eksisterende brugere
- Løbende vedligehold af Minuba GO!’s kundebase
- Udvikling af eksisterende og fremtidige forretningskoncepter
- Deltage på messer mv. og være Minuba GO!’s ansigt udadtil
Profil
Den vigtigste kvalifikation er din personlighed: hvordan du er, og hvilke værdier og holdninger du har. Vi ser, at du passer godt hos os i stillingen, hvis du:
- Har stærke kommunikations- og samarbejdsevner.
- Har en skarp, analytisk, struktureret og løsningsorienteret arbejdstilgang.
- Kan arbejde selvstændigt og er proaktiv.
- Vil med på en rejse i en virksomhed i stærk international vækst.
- Er nysgerrig på B2B-salg og villig til at lære.
- Har en stærk forretningsforståelse.
Vi tilbyder
Du kan se frem til et spændende og afvekslende job, hvor du får mange forskelligartede opgaver og ansvar i en vækstorienteret virksomhed. Der er plads til både faglig og personlig udvikling samt medindflydelse på jobindholdet, hvor der er frihed under ansvar.
Hos Minuba sættes der pris på glade medarbejdere, og sådanne skabes bedst i et dialogbaseret og kreativt miljø. Minuba tror på, at de bedste idéer og løsninger kommer af samarbejde og vidensdeling på tværs af organisationen.
Minuba har en flad organisation, og der er ikke langt fra idé til handling – sammen får vi tingene gjort!
Minuba er en dynamisk virksomhed i konstant udvikling og fremdrift, hvilket vi forventer, at medarbejderne er en del af og bidrager til. Vi ser os selv som ét team, hvor vi sammen udvikler os og bliver klogere – og det er teamet, der præger retningen for virksomhedens udvikling. Hos Minuba er der altid plads til spørgsmål, og der fokuseres meget på, at alle skal føle sig velkomne.
Ansøg og vær med hos en virksomhed, der – udover at arbejde hårdt – har det mindst lige så sjovt. Vi lover dig en høj læringskurve, spændende udfordringer og et hyggeligt arbejdsmiljø med stærke værdier.
Stillingen
Stillingen er på 15 timer om ugen med en fleksibel arbejdsplan, særligt i eksamensperioder. Vores alsidige og energiske team er baseret i Kongens Lyngby tæt på Lyngby Station.
Vil du være en del af teamet? Send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi afholder løbende samtaler. Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte os på job@minuba.dk
Om Minuba
Minuba er en international SaaS-virksomhed, der har udviklet Europas førende web- og appløsning til ordrestyring og fakturering for håndværks- og servicevirksomheder. Med 50 ansatte, kontorer i 4 lande og kunder i 10 lande er vi ambitiøse, og vores vision er at udvikle et produkt, som på en enkel og let måde er med til at ændre, hvordan hele håndværksbranchen arbejder i dag, i morgen og om 10 år.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.