
Key Account Manager med sundhedsfaglig baggrund til region H og Sjælland
Forestil dig en hverdag, hvor din sundhedsfaglige viden og dine kompetencer inden for relationsskabende salg er med til at gøre en forskel i sundhedssektoren. Det er essensen i stillingen som Key Account Manager i OneMed’s BtG team – og hvis du kan se dig selv i den beskrivelse, er vi måske et godt match.
Vil du være med til at sikre, at hospitaler og sundhedspersonale har adgang til de bedste medicotekniske produkter? Har du en sundhedsfaglig baggrund og trives med rådgivning, relationer og ansvar? Så er du måske vores nye Key Account Manager på Sjælland og i region H.
Du servicerer hjemmevant hospitaler og regioner – og salget er dit hjertebarn
Med dit kendskab til branchen er du måske allerede stødt på os. Hvis ikke, så vil vi gerne have lov at præsentere os. Vores mission er at skabe bedre sundhed for alle. I rollen som vores nye Key Account Manager får du ansvar - og frihed til – at udvikle og vedligeholde samarbejdet med hospitaler og regionsindkøb i Region Øst. Du vil få ansvar for en bred produktportefølje med fokus på håndinstrumenter, lejringsudstyr, operationshandsker, sårprodukter i tillæg til gængse medicinske forbrugsvarer. Som Key Account Manager hos OneMed bliver du ansvar for:
- Opbygning og vedligeholdelse af stærke relationer til nøglekunder i hospitalssektoren og regionale indkøbsenheder
- Salg og rådgivning inden for medicotekniske produkter
- Deltagelse i udbudsprocesser og strategisk kundeudvikling
- Løbende markeds- og konkurrentovervågning
- Samarbejde med interne teams for at sikre optimal kundeservice og produktleverancer
- Årsmøder og kongresser relateret til dine produkter og kunder
Din sundhedsfaglige baggrund og salgskompetencer skaber resultater
Du kender sundhedssektoren særdeles godt, og dine evner til at skabe struktur for din hverdag gør dig til en succes i jobbet.
Vi forestiller os, at du:
- Har en sundhedsfaglig baggrund – fx som sygeplejerske eller lignende
- Har erfaring med salg, rådgivning eller produktformidling inden for sundhedssektoren og kan dokumentere stærke resultater
- Begår dig hjemmevant på OP-stuer og i kontakt med relevante nøglepersoner
- Er selvstændig, en selvstarter, struktureret og har stærke kommunikationsevner
- Trives med at arbejde i et dynamisk miljø med mange kontaktflader
- Du er flydende i dansk, mundtligt og skriftligt og begår dig godt på engelsk
Hvad kan du forvente af os?
Du bliver en del af et større salgsteam med kolleger i hele landet. Din hverdag kommer til at foregå fra dit hjemmekontor, når du ellers ikke er ude og besøge kunderne. Som en del af teamet, opdager du ret hurtigt, at vi er ambitiøse på både dine og vores vegne.
Vi har gode muligheder for udvikling, som vi kan tale mere om, når vi mødes. Vores forhåbninger til dig er store, men vi forventer selvfølgelig ikke, at du ved alt fra dag et. Du vil blive lært godt op af dine øvrige salgskolleger, som også tager dig med på tur, hvor du kan hilse på vores kunder. Vi er desuden meget nysgerrige på dig og værdsætter dine inputs og feedback.
Hos OneMed A/S får du:
- Et meningsfuldt job med direkte indflydelse på sundhedssektoren
- Grundig on-boarding
- Et stærkt team af kolleger med høj faglighed og engagement
- Attraktiv lønpakke med bil, pension og sundhedsforsikring
Lyder det som noget for dig – eller kender du den rette kandidat? Så kontakt os endelig.
Har vi solgt os godt ind hos dig?
Så søg via Jobindex og upload dit motiverede CV senest den 15. november. Vi har valgt ikke at bruge ansøgninger i vores processer, men vi vil gerne høre, hvad der motiverer dig til at søge – så skriv det gerne ind i dit CV.
Har du spørgsmål inden du søger, er du velkommen til at kontakte Salgschef Pia Bährentz på telefon 2787 2554.
Om OneMed:
OneMed A/S er en del af Asker Healthcare Group. Asker er partner for sundhedsaktører i hele Europa og leverer medicinske forbrugsartikler, udstyr og apparater. Vi opbygger og opkøber førende virksomheder, der understøtter sundhedsvæsenet med henblik på at forbedre patientresultater, reducere de samlede behandlingsomkostninger og sikre en retfærdig og bæredygtig værdikæde. Koncernen omfatter mere end 50 virksomheder og 4.000 medarbejdere og er til stede i 17 lande.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.