
Implementeringskoordinator med drive og struktur der ønsker at skabe stærke kundeoplevelser
Er du struktureret, detaljeorienteret og trives med at få ting til at ske? Har du flair for både administrative opgaver og kundekontakt – og motiveres du af at skabe gode oplevelser for kunder? Så er det måske dig, vi leder efter til en nyoprettet stilling som Implementeringskoordinator.
Gør en forskel fra dag ét
Som implementeringskoordinator bliver du en nøgleperson i opstarten af nye kunder – en proces, der kræver både overblik, samarbejde og handlekraft. Du bliver en del af vores salgsback-up team og arbejder tæt sammen med salg, kundeservice, lager, indkøb og eksterne leverandører – og har ansvar for at skabe en professionel og tryg start for kunden.
Dine primære opgaver
- Sikre en gnidningsfri kundestart – fra oprettelse i SAP til første levering og montering
- Udarbejde og vedligeholde kundeoversigter og koordinere dispenseraftaler
- Holde overblik over verserende installationer og afholde ugentlige statusmøder
- Bidrage med mersalg og sikre løbende opfølgning med kunden
- Være opdateret på produkter og løsninger i tæt dialog med Product Manager for hygiejne
Hvem er du?
Vi leder efter en person, der:
- Har erfaring med projektledelse eller koordinering
- Har kundeservice- og/eller salgserfaring
- Arbejder struktureret og bevarer overblikket – også når tempoet er højt
- Har gode kommunikationsevner og kan samarbejde på tværs af en stor matrixorganisation
- Er selvstændig, men også en stærk teamplayer
- Har kommerciel forståelse og trives med varierede opgaver
- Har stærke kompetencer inden for Excel og databehandling
Det er en fordel, hvis du har kendskab til hygiejneløsninger og toiletrumsløsninger, men ikke et krav.
Vi tilbyder dig:
- Mulighed for at forme og udvikle en helt ny funktion, hvor din indsats har direkte betydning for kundernes oplevelse og virksomhedens succes
- Et arbejdsmiljø med højt engagement og god energi
- Mulighed for faglig udvikling og ansvar
- En virksomhed med fokus på vækst og bæredygtighed
- Svanemærket kantine med sund og økologisk mad
- Sundheds- og tandforsikring
- Personaleforening med sociale aktiviteter og fællesskab
Klar til at blive en del af Lyreco?
Så send os dit CV inkl. en kort motiveret tekst i toppen og fortæl, hvorfor du gerne vil arbejde hos os. Vi behandler ansøgninger og indkalder løbende kandidater ind til interview, så vi anbefaler dig at ansøge stillingen hurtigst muligt og senest d. 26. november 2025.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Commercial Director Dines Sirvent-Graakjær på telefon 22 68 50 00 eller e-mail dines.sirvent-graakjaer@lyreco.com.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Du kan læse mere om os ved at klikke her
I Lyreco ønsker vi at fremme ligestilling og mangfoldighed. Derfor opfordrer vi alle kvalificerede til at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder.