Dansk Erhvervs Optik
København K

Bogholder søges til Dansk ErhvervsOptik

Er du en erfaren bogholder med styr på både debitor og kreditor? Trives du i digitale arbejdsgange og har flair for e-conomic? Så er du måske vores nye nøgleperson i økonomiafdelingen hos Dansk ErhvervsOptik.

Om stillingen

Som bogholder hos Dansk ErhvervsOptik bliver du ansvarlig for den daglige håndtering af fakturaer og bogføring. Du arbejder med både debitor- og kreditorstyring og er en central del af vores økonomifunktion.

Dine primære arbejdsopgaver

Debitorbogholderi

  • Oprettelse og vedligeholdelse af debitorkartotek
  • Fakturering af ydelser
  • Bogføring af indbetalinger
  • Afstemning og opfølgning
  • Udsendelse af rykkere
  • Kundekontakt via mail og telefon

Kreditorbogholderi

  • Oprettelse og vedligeholdelse af kreditorkartotek
  • Bogføring og betaling af kreditorfakturaer
  • Afstemning

Øvrige opgaver

  • Backup for kolleger i økonomiafdelingen

IT og digitalisering

Vi arbejder målrettet med digitalisering af alle processer. E-conomic er hjertet i vores økonomisystem, og du skal være komfortabel med digitale løsninger og kunne navigere i komplekse rutiner. Du skal være proaktiv og bidrage til effektive arbejdsgange. Og så skal du kunne lide kontinuitet.

Din profil

  • Bogholder med solid erfaring
  • Superbruger af e-conomic
  • Kendskab til Web CRM er en fordel, men ikke et krav
  • Flydende i dansk og kan begå dig på engelsk
  • Ansvarsbevidst, struktureret og detaljeorienteret
  • Serviceminded og god til kundekontakt
  • Rustet til meget tastearbejde

Vi tilbyder

  • En uformel arbejdsplads med højt til loftet og plads til humor
  • Mulighed for at præge egne arbejdsrutiner
  • Gode kolleger og stærkt sammenhold
  • Fleksibilitet og mulighed for hjemmearbejde

Om Dansk ErhvervsOptik

Dansk ErhvervsOptik er en forening, der bygger bro mellem optikere og virksomheder med behov for erhvervsbriller. Vi arbejder for bedre syn på jobbet og understøtter optikernes rolle i erhvervslivet.

Praktisk information

  • Arbejdstid: 25-30 timer pr. uge
  • Løn: Efter kvalifikationer
  • Tiltrædelse: Hurtigst muligt
  • Arbejdssted: St. Kongensgade 110 E, 2. sal, 1264 København K

Send din ansøgning og CV. Vi behandler ansøgninger løbende. Ansøgningsfrist: 28 november 2025

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.