ProAccount
Glostrup og mulighed for hjemmearbejde

Regnskabskonsulent – få ansvar for spændende kunder og mulighed for faglig udvikling

Er du klar til at stå på mål for alle facetter af regnskabet hos en række danske og internationalt veldrevne virksomheder?

Har du erfaring med at håndtere flere regnskaber samtidig – og måske endda en spirende interesse for ESG? Så kom og arbejd fuldtid eller ned til 4 dage om ugen i et velrespekteret regnskabsbureau, der søger en ny kollega til opstart i det nye år.

ProAccount – vi tager kvalitetsbevidst hånd om hele regnskabet

Vi varetager bogføring, regnskab og lønadministration for professionelt drevne danske og internationale virksomheder, hvoraf flere er del af børsnoterede koncerner i udlandet.

På grund af vores gode service, tilgængelighed og høje faglige niveau er vores kunder hos os i mange år.

Vi arbejder målrettet på at digitalisere og automatisere vores kunders regnskabsprocesser mest muligt. Vi tror på, at digitale løsninger ikke kun er et krav i henhold til lovgivningen, men også en mulighed for at skabe de bedste og mest effektive løsninger for vores kunder.

Du plejer din egen portefølje på 10-20 kunder, hvor du:

  • Står for bogføring, månedsafstemning, rapportering og regnskabsafslutning.
  • Klargør materialer til revisor eller selv opstiller årsrapport og selvangivelse.
  • Udarbejder og vedligeholder rapporteringer – bl.a. ift. kundernes budgetter.
  • Indberetter løn og håndterer løn- og personaleopgaver.

Faglig fordybelse og godt kollegaskab

På vores kontor i Glostrup får du kolleger, der glæder sig til at møde dig. Her finder du et miljø, hvor vi er stolte af vores høje faglige niveau og værner om kvaliteten – og om, at det skal være rart for alle at gå på arbejde.

”Vi er super forskellige og samtidig glade for hinanden. Her får du både ro til fordybelse og mulighed for faglig småsnak hen over skrivebordet.”

Vi prioriterer også det sociale – fx spiser vi fælles frokost, faglige og sociale personaledage eller griller i haven i privat regi.

Dygtig allround regnskabskollega, der vil udvikle sig

Du er ambitiøs og trives med at referere til både din leder hos os og hos kunden. Du har blik for, hvornår en kollega kan hjælpe kunden bedre – og handler på det.

Det er ikke afgørende, hvilke systemer du har arbejdet i. Vores kunder bruger typisk e-conomic, Visma Business, Uniconta og Business Central – og vi lærer dig gerne op.

Vi ser gerne, at du:

  • Har erfaring med alt fra måneds- og kvartalsluk til bogføring og betaling af leverandører – kort sagt bogholderiet fra A-Z.
  • Har arbejdet med flere regnskaber samtidig – fx som regnskabskonsulent eller i en lignende rolle.
  • Har respekt for persondata- og hvidvaskforpligtelserne og er nysgerrig på at lære af kolleger, der er skarpe på området.
  • Føler dig sikker i at kommunikere på engelsk i skrift og tale.
  • Har interesse for ESG og bæredygtighed – det er ikke et krav.
  • Har lyst til at arbejde med digitale løsninger og bidrage til automatisering af regnskabsprocesser.

Klar til stort ansvar og udvikling?

Så send os din ansøgning gennem Quick Apply.

Vi afholder samtaler løbende og afslutter processen, når vi har fundet den helt rigtige kollega.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Pernille Seidler Wenzzel på telefon 31 32 74 91.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.