
Udlejningskonsulent søges til branchens bedste arbejdsplads
Hos LOXAM A/S er vi meget mere end udlejning. For os er relationen vigtigere end selve ordren. Hver dag går vi på arbejde med et stærkt fællesskab, hvor vi støtter hinanden, arbejder som et team og har det sjovt undervejs. Nu har vi plads til en ny kollega, der vil være en del af holdet.
Brænder du for kundeservice, der skaber smil og tryghed hos kunderne? Trives du i en dynamisk hverdag, hvor omprioritering er en del af spillet, men hvor kunden altid er i centrum, og vi stræber efter at levere byens bedste service? Så er du måske den udlejningskonsulent, vi glæder os til at byde velkommen til vores team i Glostrup.
Arbejdsopgaverne
Arbejdsopgaverne er en god kombination af kundeservice, rådgivning, administration og praktiske opgaver – både inde og ude. Du vil blandt andet:
- Være en integreret del af teamet og bidrage til alle typer opgaver inden for kundeservice og udlejning
- Yde professionel og effektiv rådgivning samt håndtere ordrebehandling af udlejningsaftaler
- Pakke og klargøre maskiner til udlejning ude på pladsen
- Rådgive kunder om de bedste løsninger til deres opgaver med fokus på udlejning og salg
- Disponere og planlægge både intern og ekstern transport i forhold til materiellets tilgængelighed
- Sikre opfølgning på udlejninger, leveringer og kundehenvendelser samt registrere data i vores systemer
- Håndtere slutfakturering i vores ordrestyringssystem.
Hvem er du?
Hos os er din baggrund ikke det vigtigste, men kendskab til branchen eller entreprenørfaget er en fordel. Det, der virkelig gør en forskel, er dit mindset, din passion for service og din nysgerrighed efter at lære vores maskiner og produkter at kende. Jo mere du nørder, desto bedre kan du rådgive vores kunder.
Du vil trives i rollen, hvis du:
- Har lyst til at tage fat både administrativt og praktisk ude på pladsen
- Trives i et tempofyldt miljø, hvor hurtige beslutninger er en del af hverdagen
- Er en ægte teamspiller og forstår vigtigheden af stabilitet og samarbejde
- Er skarp til at strukturere, prioritere og planlægge dine opgaver
- Er engageret, proaktiv og mestrer relationsskabende kundeservice, både i telefonen, over disken og ude på pladsen
- Altid er klar til at give en hjælpende hånd, uanset om det er i travle eller stille perioder
- Har truckcertifikat og trailerkørekort. Det er en fordel, men ikke et krav.
Dit kommende team er...
Hos os bliver du en del af et større engageret team, der sætter samarbejde, den gode tone og arbejdsglæde i højsædet. Vi har en flad struktur, hvor alle hjælper hinanden og finder løsninger, der får hverdagen til at fungere bedst muligt for alle. Selvom vi har travlt, prioriterer vi altid at tjekke ind hos hinanden. Enten over frokosten, en kop kaffe eller eftermiddagskagen. Vores vagtplan laver vi i fællesskab, så der er plads til både arbejde og familieliv. Vi går op i at levere den bedste kundeservice og lægger vægt på at følge retningslinjer, dokumentation og administrativ opfølgning, så vi sikrer både kvalitet og sikkerhed i vores arbejde. For os er det allervigtigste, at vi alle kommer sikkert hjem fra arbejde hver dag.
Hvorfor blive en del af LOXAM...
...fordi vi går op i dig, dine kollegaer og vores kunder! LOXAM A/S tilbyder dig et job i en stabil og stærk international virksomhed med gode udviklingsmuligheder. Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er en positiv og humoristisk omgangstone. Du kommer ikke til at kede dig, da aktivitetsniveauet er højt og vi samtidigt gør os umage med at vægte kvaliteten, servicen og relationen højt. Vi fejrer store som små succeser, går meget op i medarbejdernes sikkerhed, trivsel og arbejdsglæde, og kompetenceudvikler og træner løbende vores medarbejdere i at blive endnu dygtigere, hvorfor din personlige udvikling prioriteres.
Vi er Great Place To Work Certificeret, som betyder, at medarbejderne udtrykker en samlet stor glæde over, at være en del af LOXAM, og lægger vægt på at de dagligt er med til at gøre en forskel, kan være sig selv og viser omsorg for hinanden samt oplever anerkendelse og fleksibilitet fra ledelsen.
Arbejdsstedet er i vores afdeling i Glostrup: Fabriksparken 30-32, 2600 Glostrup
Åbningstid er kl. 06.00 til kl. 16.00, fredag kl. 15.00 og din arbejdstid vil være placeret i dette tidsrum.
Send din ansøgning og CV via ansøgningsknappen senest den 19. november 2025. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, så snart vi har fundet den rette kandidat.
Spørgsmål angående stillingen kan rettes til Regionschef Morten Haastrup på tlf.: 21 71 35 71.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.