Myhotel
Taastrup

MyHotel søger en barselsvikar (med mulighed for forlængelse), der kan hjælpe med den daglige drift og ledelse af hotellet

Har du lyst til at prøve kræfter med at et drive hotel og trives med en alsidig hverdag, hvor du både løser driftopgaver og driver forbedringer? Så er du måske vores nye hotelansvarlige på MyHotel i Høje Taastrup.

Virksomheden:

MyHotel er et nyt hotel koncept med 80 værelser i Høje Taastrup Transport Center. MyHotel udmærker sig ved at:

  • Vi er et selvbetjeningshotel, hvilket betyder, at hotellet er ubemandet og gæsterne tjekker ind/ud ved hjælp af personlige pinkoder.
  • Vi er målrettet håndværkere, der er i Storkøbenhavn i forbindelse med deres arbejde og som typisk ønsker overnatning søndag-torsdag over en længere periode (flere uger af gangen).
  • Vi tilbyder gratis parkering og et stort fælleshus med 6 fuldt udstyrede køkkener, hvor vores gæster kan tilberede og indtage deres egne måltider.

Ansvarsområder:

Som hotelansvarlig på MyHotel får du ansvar for alle aspekter af den daglige drift, eksempelvis:

  • Kundeservice: Svare på telefonopkald og emails fra gæsterne omkring nuværende og kommende reservationer. Gennemføre rundvisninger for potentielle og kommende gæster.
  • Reservationer: Sikre en effektiv planlægning og organisering af reservationer
  • Markedsføring: Sikre god eksponering af hotellet på google.com og på diverse channels (hotels.com, booking.com etc.). Foretage opsøgende salg til håndværker virksomheder.
  • Rengøring: Have løbende dialog med rengøringspersonalet omkring kvaliteten af rengøring (inkl. ugentlige audits)
  • Bogholderi: Gennemføre fakturaudsendelse til gæster, registrere indbetalinger, foretage systematisk opfølgning på debitorer via email og telefon
  • Rapportering: Udarbejde ugentlige, månedlige og kvartalsvise rapporter til ejergruppen. Deltagelse i ugentlige og kvartalsvise opfølgningsmøder med din leder.
  • Vedligeholdelse: Sikre ejendommen og inventarets tilstand igennem igangsættelse af regelmæssig vedligeholdelse og renovering, herunder koordination med håndværkere og vedligeholdelsesmedarbejdere.
  • Procesforbedringer: Deltage i ugentlige møder med din leder omkring forbedringsinitiativer og projekter på hotellet
  • … plus diverse ad hoc-opgaver, store som små.

Kvalifikationer:

  • Du har en relevant uddannelse inden for hotel- og restaurationsbranchen, turisme eller ledelse
  • Du har dokumenteret erfaring med drift og ledelse af hotel, restaurant eller tilsvarende servicevirksomhed
  • Du har forståelse for økonomistyring, budgetter og nøgletal
  • Du kommunikerer flydende på dansk og engelsk – både mundtligt og skriftligt

Stilling og løn vil afspejle erfaring. Profil og personlighed vejer tungere end kvalifikationer.

Hvad vi tilbyder:

  • Ansættelse i en vækstvirksomhed, hvor du får stor indflydelse og dermed mulighed for at påvirke beslutningerne.
  • Bliv del af et team, hvor gennemsnitsalderen er 35 år, og vi arbejder med masser af godt humør og en uformel, frisk og direkte omgangstone.
  • Et job med mulighed for fremtidig vækst, idet vi står overfor at skulle udvide til nyt forretningsområde
  • Nye og moderne kontorfaciliteter (vores nye kontor står klar 1/11/2025)
  • En konkurrencedygtig løn inkl. sundhedsforsikring m.m.

Interviews afholdes løbende.
Tiltrædelse hurtigst muligt.
Arbejdssted: Taastrup.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Mads Yde Jensen på mobil +45 42 46 02 82 eller på mail my@truckwash.dk.

CV og motiveret ansøgning sendes via Ansøg-knappen.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.